سرویس: سیاسی
کد خبر: 65068
|
17:14 - 1396/01/04
نسخه چاپی

امام جمعه موقت پارس آباد مغان:

مسئولان برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری تلاش کنند

	مسئولان برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری تلاش کنند
امام جمعه موقت پارس آباد مغان گفت: مسئولان برای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال كه بیانگر اهمیت آن از سوي رهبر معظم انقلاب بوده تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، نماز سیاسی و عبادی جمعه امروز شهرستان پارس آباد که نخستین اجتماع معنوی مردم ولایی در سال 1396 بود، ظهر امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسؤولان پارس آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام امين پورمحمد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه پارس آباد، نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را بیانگر اهمیت آن در كشور دانست و اظهار داشت: نامگذاری امسال راهبردی ارزشمند از سوی رهبر معظم انقلاب برای شکوفایی توليد و اشتغال کشور است.

وی با بیان اینکه همه باید در قبال این شعار سال تلاش كرده تا منویات رهبری تحقق یابد، به پروژه در حال اجراي پاياب سدخداآفرين اشاره كرد و گفت: با اتمام اين پروژه عظيم و واگذاری اراضی آن، مشكل بيكاري جوانان حل شده و تولید و اشتغال در منطقه چشمگیر خواهد بود.

امام جمعه موقت پارس آباد در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رجب قرار گرفته ایم، افزود: این ماه جزو ماههای استغفار است و نخستین شب جمعه ماه رجب لیله‎الرغائب است که به عنوان شب آرزوها تعبیر شده است و بهتر است انسان روز پنج‎شنبه روزه گرفته و در این شب، به دعا و راز و نیاز بپردازد.

پورمحمد همچنين به دو رويداد مهم سال 96 در كشور اشاره كرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهاي اسلامي شهر و روستا دو رويداد مهم و حساسي است به همین خاطر ملت ایران باید بار دیگر با حضورشان در این عرصه سیاسی، حماسه ای ماندگار خلق کنند و به جهانيان نشان دهند که پشتیبان نظام و ولايت هستند.

وی در بخش دیگری از خطبه هاي نماز با تاکید بر لزوم هوشیاری كشورهاي اسلامي از توطئه های دشمنان، خاطرنشان کرد: کشورهای همسايه باید از تیره شدن روابط ترکیه با کشورهای اروپایی، درس عبرت بگیرند. چرا كه ترکیه هر چه امتیاز داد تا عضو اتحاديه اروپا شود اما باز کشورهای اروپایی همچون آلمان، هلند و ... نه تنها از اين اقدام تركيه استقبال چنداني نكردند بلكه بر روابط تیرگی با ترکیه ادامه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد