سرویس: اجتماعی
کد خبر: 65069
|
17:35 - 1396/01/04
نسخه چاپی

حجت الاسلام و المسلمين دكتر صفري:

اقتصاد مقاومتی نقطه رهایی بخش از مشکلات است/ مردم با مصرف کالای داخلی به اشتغال جوانان و رونق تولید داخلی کمک کنند

اقتصاد مقاومتی نقطه رهایی بخش از مشکلات است/ مردم با مصرف کالای داخلی به اشتغال جوانان و رونق تولید داخلی کمک کنند
حجت الاسلام و المسلمین صفری گفت: مردم با مصرف کالای داخلی به اشتغال جوانان و رونق تولید داخلی کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،امام جمعه شهرستان گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک سال جدید و آرزوی خیر وبرکت برای همه مسلمانان و دعوت عموم به تقوای الهی گفت: مسلمانان در اسلام  به وحدت و باهم بودن سفارش شده است و اگر مومنی دچار مشکل شد و کسی یاری رسان او شد خدا حاجت او در دنیا واخرت را براورده می کند.

 

وی با بیان اینکه هر مومنی غمی را از دوش مومن بردارد خدا هفتاد غم حادثه بار را در دنیا و اخرت از او دور می کند، افزود: هر کس عیب مومنی را بپوشاند خداوند هفتاد عیب از او می پوشاند.

 

خطیب جمعه گرمی در بخش دیگری از سخنان خود با یاداوری سال 96ازسوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال اظهار کرد: مقام معظم رهبری با ابراز نارضایتی از وضعیت اقتصادی و با علم به اینکه جامعه دچار مشکلات بیشتری درزمینه شغل و معیشت شده است تنها راه حل خلاصی از این مشکلات را اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و راه حل این مهم را در سایه وحدت و همدلی ودرکنارهم قرار گرفتن مردم و مسوولین امکان پذیر دانست.

 

حجت الاسلام  والمسلمین صفری گفت: در سال ۹۴ نرخ بیکاری از ۱۱درصد به بیش از 12درصد رسید واین نشان میدهد که در این حوزه مشکل داریم و در افزایش این نرخ بیکاری همه به اندازه ای سهم خود مقصراست وهر کس بجای اینکه دنبال مقصر باشد مشکلی را حل کند.

 

وی با بیان اینکه مردم هم درموفقیت اقصاد مقاومتی نقش مهمی دارند، اظهار کرد: مردم می تواند با مصرف کالای داخلی به اشتغال جوانان و رونق تولید داخلی کمک بزرگی بکند.

 

وی با بیان اینکه در هر بخشی از کشور نیروی انقلابی پای کار آمدند و منویات مقام معظم رهبری را بی چون چرا اجرا کردند موفق هم شدند، چراکه متولیان این مجموعه بدون سیاسی کاری هدف خود را پیگیری کردند و موفق حاصل شد، اظهار کرد: ما اگر درحوزه  اقتصاد و فرهنگ و... به مشکل بر می خوریم، دلیلش اینکه متولیان این عرصه ها باید بیشتر به انگشت اشاره رهبری توجه کنند.

 

امام جمعه گرمی گفت: سرمایه گذاری که به فکر منافع شخصی خود باشد و مردم و دولت را غارت کند، مشکلی از جامعه حل نخواهد کرد و اینگونه سرمایه گذار به درد شهرستان هم نمی خورد.

 

وی از مسوولین خواست فرموده های رهبری را الگوی عملی خود قرارداده و به دور از وابستگی جناحی و سیاسی در جهت رفع مشکلات مردم و جوانان گام بردارند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد