سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 65080
|
10:25 - 1396/01/05
نسخه چاپی

فرماندار مشگین‌شهر:

وضعیت مشگین‌ مطلوب نیست/ ما به دنبال کار هستیم نه آمار و ارقام

وضعیت مشگین‌ مطلوب نیست/ ما به دنبال کار هستیم نه آمار و ارقام
فرماندار مشگین‌شهر گفت: متاسفانه وضعیت مشگین‌شهر مطلوب نیست و انتظاری که از مجموعه شهرداری برای مدیریت شهری می‌رفت محقق نشد اما به جد پیگیر هستیم تا بعد از تعطیلات نوروزی شاهد تحولاتی در حوزه عمران شهری باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین‌شهر در خصوص حجم مسافران ورودی به شهرستان مشگین‌شهر گفت: برابر آخرین گزارشات دریافت شده در ایام تعطیلات نوروزی سال 96 تا روز پنج شنبه 3 فروردین ماه 50 هزار مسافر از اماکن تاریخی شهرستان بازدید کرده و سه هزار نفر نیز اقامت شبانه داشته است.

 

وی در خصوص کاهش مسافران ورودی به این شهرستان گفت: متاسفانه وضعیت مشگین‌شهر مطلوب نیست و انتظاری که از مجموعه شهرداری برای مدیریت شهری می‌رفت محقق نشد اما با مساعد شدن وضعیت جوی و بعد از تعطیلات نوروزی مطالبات مردمی در خصوص وضعیت شهر پیگیری می‌شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های انجام گرفته قرار بود از گروه‌های مردم نهاد نیز در بهبود وضعیت شهری کمک گرفته شود اما متاسفانه مجموعه شهرداری نتوانست این گروه‌ها را ساماندهی کند و تنها به ارائه گزارش و فراخوان عمومی بسنده کرده است لذا ما به دنبال آمار و ارقام نیستیم بلکه پیگیری اجرای کار هستیم که بعد از تعطیلات نوروزی نیز شاهد تحولاتی در حوزه عمران شهری خواهیم بود.

 

فرماندار مشگین‌شهر در خصوص ساماندهی محورهای مواصلاتی مشگین‌شهر- اهر گفت: این محور در حال مطالعه است و به احتمال قوی در سال جاری کلنگ زنی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد