سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 65087
|
12:27 - 1396/01/05
نسخه چاپی

فرماندار مشگین‌شهر:

چرخ فرمانداری بدون معاونت نیز می‌چرخد/ برای اشتغال پایدار و اقتصاد قوی باید از خارج ورودی داشته باشیم

چرخ فرمانداری بدون معاونت نیز می‌چرخد/ برای اشتغال پایدار و اقتصاد قوی باید از خارج ورودی داشته باشیم
فرماندار مشگین‌شهر گفت: سطح جایگاه معاونت فرماندار از جایگاه بخشداران نیز پایین‌تر است و فعلاً برای این جایگاه برنامه خاصی نداریم و چرخ فرمانداری بدون معاونت نیز می‌چرخد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، با توجه به اینکه بیش از یکسال از خالی بودن جایگاه معاون فرماندار در مشگین‌شهر سپری شده و هنوز گزینه مناسبی برای این جایگاه انتخاب و معرفی نشده است و همواره شبهاتی در این خصوص وجود دارد.

 

میرعلی رحیمی‌زاد فرماندار مشگین‌شهر در پاسخ به این سوال گفت: سطح جایگاه معاونت فرماندار از جایگاه بخشداران نیز پایین‌تر است و این احتمال وجود دارد که بدون معاونت امورات شهر را مدیریت و پیش ببریم.

 

وی افزود: فعلاً برای این جایگاه برنامه خاصی نداریم و به احتمال قوی انتخاب معاون فرماندار به بعد از انتخابات آتی موکول می‌شود و فعلاً چرخ فرمانداری بدون معاونت نیز می‌چرخد.

 

رحیمی زاد در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: در زمان شوروی سابق کلیه ارتباطات خارجی بسته شده بود اما ارتباط اقتصادی با خارج از کشور وجود داشت و با وجود اینکه ابر قدرت بود و از لحاظ صنعت نیز رو به پیشرفت بود اما نتوانست روی پای خود ایستادگی کند.

 

وی ادامه داد: برای ایجاد اشتغال پایدار و اقتصاد قوی باید از خارج ورودی داشته باشیم و رویکرد دولت نیز در این راستا بود که نمونه بارز آن مسئله برجام بود.

 

وی تاکید کرد: در چشم انداز 20 ساله 8 درصد اقتصاد کشور از خارج تامین می‌شود و رئیس جمهور نیز در پیام نوروزی اعلام کرد که بعد از 11 سال برای اولین بار در کشور رشد 8 درصدی را شاهد هستیم.

 

فرماندار مشگین‌شهر گفت: دولت تدبیر و امید در چهارساله دوم ریل گذاری خود را به صورت صحیح انجام داده و موجب کاهش تورم و رشد اقتصادی را افزایش داده و از رکود نیز خارج خواهیم شد.

 

وی ادامه داد: در سال جاری بر تولید و اشتغال اهمیت داده خواهد شد که خواسته مقام معظم رهبری است و در پیام نوروزی نیز بر این امر تاکید کرده است لذا در این شهرستان بعد از تعطیلات نوروزی با برگزاری جلسات مختلف و تخصصی این امر پیگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد