سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 65090
|
13:15 - 1396/01/05
نسخه چاپی

امام جمعه نیر:

عزت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهدا است

عزت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهدا است
امام جمعه نیر در دیدار با خانواده شهدا گفت : ما عزت، کرامت، استقلال و امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان در منزل خانوده شهدا و ایثارگران حاضر و از خدمات ایشان تجلیل کردند.

 

به مناسبت عید نوروز مسئولان شهرستان نیر با حضور درمنزل خانواده شهیدان معظم شمشیری، بیابانی و برادران صوابی از شهدای نیروی انتظامی از نزدیک به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کرده و از مقام شامخ این خانواده بزرگوار تجلیل کردند.

 

حجت الاسلام میکائیل مقدسی در این دیدار اظهار داشت: شهدا فرشتگان الهی هستند که بر اعمال و رفتار ما نظارت دارند و آنها زنده هستند.
 

 

وی افزود: عزت و شکوهی که اکنون در دنیا برای مملکت ما وجود دارد همگی مرهون خون شهدا هستیم و تا زمانی که فرهنگ شهادت و شهادت طلبی در جامعه وجود دارد کسی نمی تواند چشم طمعی به این مملکت داشته باشد و اگر این فرهنگ از جامعه برود ذلت و خواری نصیب ما خواهد شد.
 

 

حجت الاسلام مقدسی به اهمیت ادامه دادن راه شهدا اشاره کرد و گفت: اکنون وظیفه ما مسلمانان این است که در برابر تهاجم سنگین دشمنان ایستادگی کرده و با پیروی از ولایت فقیه و عمل کردن به وصایای شهدا افکار پلید دشمنان را خنثی نماییم.

 

 

وی سرکشی به خانواده شهدا و دلجویی از آنها همانند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است و این وظیفه دینی و ملی هر ایرانی محسوب می‌شود.

 

امام جمعه نیر گفت: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن مردم دارند و وظیفه ما است که با تمام وجود در خدمت آنها بوده و از نزدیک به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کنیم.
 

 


 
 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد