سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 65104
|
09:52 - 1396/01/06
نسخه چاپی

در کمتر از یک ماه صورت گرفت؛

سخنان ضد و نقیض فرماندار مشگین‌شهر در انتخاب معاون فرماندار

سخنان ضد و نقیض فرماندار مشگین‌شهر در انتخاب معاون فرماندار
فرماندار شهرستان مشگین‌شهر قبل از عید سال 96 اظهار کرد که به شدت از نبود معاون فرماندار در این شهرستان رنج می‌برم اما در کمتر از یک ماه بعد از سال جدید اعلام کرد که چرخ فرمانداری بدون معاونت نیز می‌چرخد و فعلاً برنامه ای ندارم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، قبل از انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی معاون فرماندار به منظور حمایت از کادیدای خاص خود از سمت خود استعفا داد و از آن زمان تاکنون جایگاه معاونت فرمانداری خالی بوده و در اتاق معاون فرماندار بیش از یک سال بسته مانده است.

 

 با گذشت بیش از یکسال هنوز فرد مناسبی برای این جایگاه انتخاب نشده است و به عبارتی انتخاب معاون فرماندار به معضل اساسی در این شهرستان تبدیل شده است به طوری که در طول یکسال گذشته چندین نفر برای این جایگاه مطرح شده اما هیچ یک نتوانسته‌اند این جایگاه را تصاحب کنند و همچنان معضل انتخاب معاون فرماندار در این شهرستان وجود دارد.

 

به گزارشسفیرمشکین، بعد از روی کار آمدن فرماندار جدید شهرستان مشگین‌شهر شایعاتی در خصوص انتخابات معاون فرماندار غیر بومی برای فرماندار غیر بومی به گوش رسید که افکار عمومی را جریحه دار کرده است چرا که فرماندار غیر بومی باید حداقل یک معاون بومی داشته باشد تا بتواند بر امورات جاری شهرستان نظارت و پیگیری کند اما بعد از مدتی این شایعات نیز فروکش کرد و گزینه‌های دیگری برای این جایگاه مطرح شد.

 

گزینه‌های پیشنهادی برای معاونت فرماندار یکی از افراد نزدیک دولت روحانی و دیگر از افراد نزدیک نماینده شهرستان بود که تاکنون به نتیجه نرسیده است و همچنان معاونت فرمانداری در بلاتکلیفی است.

 

میرعلی رحیمی زاد فرماندار مشگین‌شهر در اواخر سال 95 در نشست خبری را اصحاب رسانه اعلام کرد که بنده به شدت از نبود معاون فرماندار در این شهرستان رنج می‌برم هر چند فرماندار به عنوان پیشنهاد دهنده گزینه معاونت است و تصمیم نهایی بر عهده استاندار است اما به زودی این مشکل نیز رفع می‌شود و علاوه بر این در سطح ادارات نیز تغییرات مدیریتی صورت می‌گیرد چرا که تفکر مدیریتی جدید بر این شهرستان حاکم شده که با آرامش پیش خواهیم رفت.

 

اما در سال جدید و در اولین نشست خبری اظهارات سال گذشته خود را پس گرفت و بار دیگر اعلام کرد که سطح جایگاه معاون فرماندار از جایگاه بخشداران نیز پایین‌تر است و این احتمال وجود دارد که بدون معاونت امورات شهر را مدیریت و پیش ببریم و فعلاً برای این جایگاه برنامه خاصی نداریم و به احتمال قوی انتخاب معاون فرماندار به بعد از انتخابات آتی موکول می‌شود چرا که چرخ فرمانداری بدون معاونت نیز می‌چرخد.

 

حال با این شرایط و اظهارات به نظر می‌رسد مدیریت شهرستان به خوبی پیش نمی‌رود و افرادی بر مدیریت شهرستان سایه افکنده و این امر موجب می‌شود تصمیم‌گیری‌ها با مشکل مواجه شود چرا که می‌بایست تصمیمات واحد گرفته شود تا چرخ این شهرستان به خوبی حرکت کند خصوصاً در آستانه انتخابات.

 

وظیفه‌ی اصلی مدیر در این نوع رویکرد تصمیم‌گیری‌های علمی، صحیح و موثر است. مدیر می‌کوشد با استفاده از مجموعه‌ی داده‌ها و اطلاعات موجود یا تولید شده بر اساس ورودی‌ها و خروجی‌ها صحیح‌ترین تصمیم‌ها را اتخاذ نماید. بهره‌گیری از نتایج خروجی‌ها برای بهبود کیفیت تصمیم‌ها یکی از مهم‌ترین هنرهای مدیر است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد