سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 66292
|
09:24 - 1396/02/11
نسخه چاپی

ساخت دستگاه مولد و ارتقاء دهنده برق در مشگین شهر

ساخت دستگاه مولد و ارتقاء دهنده برق در مشگین شهر
داود حیدرزاده مبتکر مشگین‌شهری توانسته است دستگاهی اختراع کند که برق مورد نیاز یک واحد را تا 4 برابر بدون تحمیل هزینه اضافی افزایش دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، داود حیدرزاده مخترع  و مبتکر مشگین شهری با بیان اینکه این دستگاه مولد و ارتقاء دهنده برق بوده و قابل نصب بر روی یوپی‌اس و مولد خورشیدی و همچنین برق شهری است، گفت: این دستگاه برق شهری را با روش خاصی و با صرف نیروی محرک کم می‌تواند نیرو تولید کرده و با ارتقاء برق باعث کاهش مصرف برق شود و این امر افزایش چند برابری برق را به دنبال خواهد داشت.

 

وی افزود: با استفاده از این روش تولید برق در موتورهای مکانیکی باعث کاهش مصرف سوخت می‌شود به طوری که این دستگاه با نیم اسب بخار می‌تواند 2500 وات برق تولید کند در حالی که در حالت عادی برای تولید این مقدار برق می‌بایست بیش از 5 اسب بخار انرژی صرف کرد که این امر موجب مصرف سوخت بیشتر می‌شود.

 

وی تاکید کرد: با این دستگاه می‌توان بدون صرف هزینه اضافی برق 3 آمپر را به 12 آمپر افزایش داد و در صورت نصب این دستگاه بر روی مولد خورشیدی و یوپی‌اس انرژی ذخیره شده در باطری کمتر استفاده می‌شود و زمان استفاده از شارژ باطری و مولد خورشیدی افزایش می‌یابد و بیشتر انرژی مورد نیاز برای مصرف از طریق این دستگاه تولید و تامین می‌شود.

 

این مبتکر مشگین‌شهری گفت: دستگاه ساخته شده می‌تواند باعث تاخیر اتمام شارژ در مولد خورشیدی و یوپی‌اس شده و همچنین این دستگاه به تنهایی می‌تواند برق اضطراری را با مدودیت زمان تامین کند.

 

حیدرزاده با بیان اینکه این دستگاه نمونه اولیه طرح است که برای تست ساخته شده بود که با موفقیت به نتیجه رسید و در آینده نزدیک این دستگاه با اندازه کوچک‌تر و با رعایت استانداردهای لازم ساخته می‌شود.

 

این مبتکر تاکنون توانسته است چندین دستگاه در حوزه برق و الکترونیک اختراع کند اما متاسفانه به علت عدم حمایت مسئولان به تولید انبوه نرسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد