سرویس: سبلان ما
کد خبر: 66319
|
19:54 - 1396/02/11
نسخه چاپی

سر مربی تیم امید والیبال ایران:

برای قهرمانی 6 بازی سخت داریم/ حضور تماشاگران ایرانی فوق العاده است

برای قهرمانی 6 بازی سخت داریم/ حضور تماشاگران ایرانی فوق العاده است
سر مربی تیم امید والیبال ایران بعد از برد شیرین تیمش در برابر تیم پاکستان، گفت: ما برای قهرمانی 6 بازی داریم که همه بازیها سخت و حساس است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، خوان سیچلو، بعد از برد شیرین تیمش در برابر تیم پاکستان در جمع خبرنگاران گفت:  همیشه بازی اول در تورنمنت ها سخت است اما ما برای بازی اول خوب بودیم.

وی ادامه داد: پاکستان در ست اول از ما ترسیده بود، اما رفته رفته شیوه بازیش را تغییر داد و ما هم اشتباهاتمون از شرایط عادی بیشتر شد که همین باعث شد در ست های بعدی کارمان گره بخورد ولی به تیم ام تبریک می گویم  و روند پیروزی را ادامه می دهیم. 

سر مربی تیم امید والیبال ایران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه این شیوه بازی شاید در بازیهای حساس مشکل ساز شود، گفت: ما برای هر بازی بهترین شیوه رو سعی می کنیم اجرا کنیم؛ ما به کار تیمی برای کسب بهترین نتیجه اعتقاد داریم.

وی در خصوص قهرمانی ایران در این رقابت ها اظهار کرد: شما می‌خواهید من آینده را پیش‌بینی کنم در حالی که ما برای اول شدن می جنگیم و خیلی از تیم ها هم هستند که برای این هدف تلاش می‌کنند.

خوان سیچلو  در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه رضا زاده گفت:  این حضور فوق العاده بود،امیدوارم همین رویکر ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: استرالیا امروز  باخت، این نشان میدهد همه تیم های شرک کننده در این مسابقات قوی هستند؛ ما برای قهرمانی 6 بازی داریم که همه بازیها سخت و حساس است.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد