سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 66386
|
03:18 - 1396/02/13
نسخه چاپی

رئیس آموزش و پرورش کوثر:

60 معلم کوثری تجلیل می شوند

 60 معلم کوثری تجلیل می شوند
رئیس آموزش و پرورش کوثر گفت: همزمان با هفته معلم، 60 معلم نمونه و بازنشسته کوثری تجلیل می شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، مهدی غزنوی ضمن گرامیداشت یاد و نام استاد شهید مطهری و همچنین هفته معلم، اظهار کرد: تکریم جایگاه علم و دانش، قداست تعلیم و تربیت و ارزش نهادن بر مقام اندیشمندان جبهه فرهنگی از جمله فلسفه نامگذاری هفته معلم در سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری است.

رئیس آموزش و پرورش کوثر خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ و آموزه های دینی در جامعه راهی برای مقابله با فرهنگ ابتذال غرب به شمار می رود که همه اقشار متعدد مردمی بخصوص معلمان در تبیین این ارزش ها بین دانش آموزان نقش مهمی دارند که لازم است برای احیای این مهم بیش از پیش تلاش کنند.

وی همچنین بر گسترش ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در مدارس تاکید کرد و گفت: تبیین و ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی در اولویت جامعه آموزش و پرورش قرار دارد و نقش معلمان در این زمینه بسیار خطیر و سازنده احساس می شود.

غزنوی در تشریح برنامه های آموزش و پرورش شهرستان کوثر در هفته معلم عنوان کرد: دیدار با امام جمعه کوثر، غباروبی مزار شهدا، دیدار با جانبازارن و خانواده های شهدای فرهنگی در کوثر، برگزاری برنامه ها و همایش های علمی و پژوهشی، نواختن زنگ سپاس در مدارس کوثر، حضور دانش آموزان در طرح تقلید و مرجع شناسی در نمازجمعه و تجلیل از 60 معلم نمونه و بازنشسته کوثری از جمله برنامه های اجرایی در هفته معلم می باشد.

رئیس آموزش و پرورش کوثر سابقه تدریس، ابتکار، خلاقیت و نوآوری، تالیف و تحقیق، سابقه ایثارگری و فعالیت های مختلف فرهنگی را از جمله معیارهایی برشمرد که بر اساس آن معلمان نمونه انتخاب شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد