سرویس: سرعین
کد خبر: 66391
|
08:27 - 1396/02/13
نسخه چاپی

امام جمعه سرعین:

مسئولین در احقاق حقوق معلمین کوتاهی نکنند

مسئولین در احقاق حقوق معلمین کوتاهی نکنند
امام جمعه سرعین گفت:به دور از انصاف است فردی با کارهای طاقت فرسا پایین ترین حقوق را در داشته باشد این ننگ جامعه اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر،مسئولین شهرستان سرعین به مناسبت هفته معلم وعقیدتی سیاسی با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام اصغری امام جمعه سرعین ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی سپاه با بیان نکاتی در شان و منزلت مقام بزرگ معلمی و با اشاره به این نکته که خداوند در قران کریم خود را معلم برشمرده و مقامی بالاتر از مقام معلم وجود ندارد گفت : ما هرچه که داریم و هر دانشمندی که هست نتیجه تلاش ها ی معلمان بسیار بزرگ این کشور است .
امام جمعه سرعین همچنین با بیان جایگاه رفیع علمی شهید مطهری، ایشان را فیلسوفی بسیار بزرگ خواند و کتابهای ایشان را مملو از نکات معنوی و انسانی دانست .
وی با بیان اهمیت تجلیل از همه معلمان بویژه معلمان نمونه ، همه افراد جامعه را در هر مقام و جایگاهی شاگرد معلمان و استادان دانسته و احترام به معلمان در جامعه را علی الخصوص در بین عموم آحاد مردم بسیار مهم برشمرد .

حجت الاسلام اصغری اظهار کرد:تمامی وزرا و نمایندگان از همین کلاس های درس راهی پست های بالاتر شده اند اما من تعحب می کنم که وقتی به احقاق حقوق معلمین که تمامی ما مدیون آنها هستیم می رسد مسئولین کوتاهی می کنند.

وی با اشاره به روز کارگر و حقوق های نجومی افزود:به دور از انصاف است فردی با کارهای طاقت فرسا پایین ترین حقوق را در داشته باشد این ننگ جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد:از نظر اسلام کار فعالیتی برای تأمین معاش و تلاشی برای استقلال اقتصادی کشور و رهایی از وابستگی و مهمتر از همه، عبادتی برتر و جهاد در راه خداوند است.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد