سرویس: اردبیل
کد خبر: 66495
|
20:03 - 1396/02/15
نسخه چاپی

مدرس رشته تربیت بدنی در دانشگاه های اردبیل:

در فرهنگ ایرانی، حضور بانوان در هر جمعی، حرمت و کرامت را با خود به ارمغان می آورد

در فرهنگ ایرانی، حضور بانوان در هر جمعی، حرمت و کرامت را با خود به ارمغان می آورد
استاد و مدرس رشته تربیت بدنی در دانشگاه های اردبیل در خصوص ممانعت از حضور بانوان برای تماشای بازیهای والیبال امیدهای آسیا گفت:مگر در تار و پود این فرهنگ، حضور بانوان در هر جمعی، حرمت و کرامت را با خود به ارمغان نمی آورد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازبانوی کوثر،در پی برگزاری مسابقات والیبال در اردبیل مسئولین اردبیل  اعلام کرده بودند بانوان میتوانند برای تماشای مسابقات والیبال وارد سالن رضازاده شوند اما در دقیقه نود این امر محقق نشد و دست اندرکاران مانع ورود خانم ها به سالن رضا زاده شدند.

این در شرایطی بود که  تعداد بانوان حاضر در مقابل استادیوم رضازاده خیلی بیشتر از اقایان بود.

محمد پور پناهی استاد و مدرس رشته تربیت بدنی در دانشگاه های اردبیل در همین خصوص گفت: در راستای مطالبه گری و حق جویی؛ طیفی که امروز شرایط را برای حضور بانوان در ورزشگاه ها مناسب نمی دانند، بگویند مگر همین شرایط و صدهزار مرتبه بدتر از آن در کوچه و خیابان و مترو، در هر کجا و ناکجای این شهر حکم فرما نیست؟

وی افزود: مگر در تار و پود این فرهنگ، حضور بانوان در هر جمعی، حرمت و کرامت را با خود به ارمغان نمی آورد؟ هیچ کجای تاریخ ثابت نمی کند که "تابلوهای ورود ممنوع"، "فرهنگ پرور" و "مصلح" اند و هیچ کجای جغرافیا نشان نداده است که پاک کردن صورت مسئله، جواب را به ساحت یک قوم پیشکش کرده باشد.

استاد و مدرس رشته تربیت بدنی گفت: ما آقایان نیز برای حمایت از بانوان این شهر در ورزشگاه حضور نخواهیم یافت چرا فقط زمان انتخابات زنان شیر زن هستند و سرنوشت سازچه کسی پاسخگوست ؟؟؟

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد