سرویس: وبگردی
کد خبر: 66510
|
10:01 - 1396/02/16
نسخه چاپی

بازخوانی وعده‌های سفر استانی رئیس‌جمهور؛

روحانی با دست خالی به اردبیل می‌آید!

روحانی با دست خالی به اردبیل می‌آید!
طرح تعطیل شده راه آهن میانه-اردبیل، آیینه تمام نمای توجه آقای حسن روحانی به مردم استان اردبیل است و نباید توقع برود که مردم دست خالی او را بفشارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مجید خدابخش استاندار اردبیل از سفر حسن روحانی از نامزدهای دوازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری به اردبیل خبر داده و گفته است که قرار است این سفر طی هفته جاری انجام شود.
خدابخش در مصاحبه خود از عنوان "رئیس جمهور" و "دومین سفر استانی" حسن روحانی به استان اردبیل استفاده کرده اما جالب است که گفته در سفر رئیس جمهور، هیچ پروژه و طرحی مورد بهره برداری قرار نخواهد گرفت.
به گزارش سبلان ما، باید پذیرفت که این سفر نه یک سفر استانی رئیس جمهور بلکه برنامه تبلیغات انتخاباتی آقای حسن روحانی به عنوان یکی از شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری است که البته به دلایل زیر از نظر مردم حائز اهمیت بالایی خواهد بود.
هر چند دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به ابتنای سوابق گذشته از دیدگاه مردم استان محل سئوال و پرسش واقع می شوند اما مسئله آقای روحانی به دلیل این که او در این مدت به عنوان رئیس‌جمهور وعده‌هایی را در سفر استانی مردادماه 1393 به مردم استان اردبیل مطرح کرد اما عملاً وعده‌ها تحقق نیافت، کاملاً متفاوت است و مردم استان اردبیل به دلیل این خلف وعده از او و دولت یازدهم رنجیده خاطر هستند.
در اولین سفر استانی حسن روحانی، تنها پروژه‌ای که مردم را قدری امیدوار کرده بود، طرح راه آهن میانه-اردبیل بود که سرنوشت امروز این پروژه تعطیل شده، آیینه تمام نمای توجه دولت یازدهم به مردم استان اردبیل است.
باید پذیرفت که آقای حسن روحانی که این هفته برای تبلیغ خود و جذب آرا به استان اردبیل سفر می‌کند، بداند که مردم به دلیل وعده توخالی دولت در 3 سال پیش از او به شدت ناراحت بوده و از این که دست خالی به میان مردم استان و برای جذب آرای صندوق‌های رای می آید، چندان حس خوشایندی ندارند و آقای روحانی برای هدفی که از این سفر دارد، خوشبین نباشد چرا که گفته اند"ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ، ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ"!؟

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد