سرویس: خلخال
کد خبر: 66583
|
07:41 - 1396/02/18
نسخه چاپی

فرمانده نیروی انتظامی خلخال:

رعایت اخلاق انتخاباتی فصل الخطاب همه نامزدهاست

 رعایت اخلاق انتخاباتی فصل الخطاب همه نامزدهاست
فرمانده نیروی انتظامی گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی فصل الخطاب همه نامزدهاست .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، سرهنگ دوم محمدنمازی صبح امروز در جلسه توجیهی نامزدهای شورای اسلامی دوره پنچم شهرهای خلخال ، کلور و هشجین گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی باید درالویت فکری وانتخاباتی نامزدها باشد و کاندیداها بدانند در اجرای قانون با هیچ نامزدی شوخی نداریم.

وی افزود:انتخابات تمام خواهد شد ولی اخلاق ماندگار خواهد بودو چه خوب است که نامزدها با پرهیز از هر گونه اختلاف،، توهین و تخریب در یک فضای سالم انتخاباتی به رقابت بپردازند.

فرمانده انتظامی خلخال گفت: نامزدها از برهم زدن فضای شهر وآرامش مردم پرهیز کنند؛ در این صورت برخورد قانونی با نامزد مربوطه از طریق تشکیل پرونده و ورودمقام قضایی انجام خواهد شد.

وی افزود: مسئولیت برقراری امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی وسایر نیروهای نظامی وامنیتی بوده و انتظار می رود نامزدها با توجیح طرفداران خود درایجاد یک رقابت ارزشمند و سالم تلاش کنند.

نمازی افزود: برخی از ممنوعیت ها و محدودیت ها در انتخابات شورای اسلامی به صورت کتبی در بین نامزدها توزیع شده است و لازم است نامزدها با مطالعه این دستور العمل به هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات کمک نمایند.

این عضو شورای تامین با اشاره به اینکه قبل و بعد از پیروزی نامزدها  هر گونه راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی در شهر ممنوع است گفت: پلیس با جدیت در این رابطه برخورد لازم را انجام خواهد داد.

وی از نامزدها خواست تا از هر گونه بر هم زدن آرامش مردم در روزهای تبلیغات و انتخابات پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی خلخال به تبلیغات زودهنگام نامزدها در فضای حقیقی و مجازی اشاره کرد و گفت : تمام فضای مجازی از طریق ارگان ها ومبادی زیربط تحت کنترل بوده و عدم برخورد پلیس به معنای این نیست که پلیس بر این فضا احاطه ندارد.

وی با تقدیر از اعضای شورای تامین و ستاد اجرایی انتخابات شهرستان خلخال گفت: به عنوان یک فرهنگ به انتخابات نگاه کنیم و با تمکین به قانون انتخابات کشور و قانون اساسی، فضایی مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم .

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد