سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 66586
|
08:49 - 1396/02/18
نسخه چاپی

یادداشت/

امنیت پایدار در پناه سربازان گمنام امام زمان (عج)

 امنیت پایدار در پناه سربازان گمنام امام زمان (عج)
امنیت پایدار کشور مرهون رشادت، پایداری و حضور سربازان رشید گمنام امام زمان (عج) در کشور است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو،  در سالروز خجسته میلاد حضرت امام مهدی (عج) امام دوازدهم شیعیان جهان قرار داریم و سالروز میلاداین امام وارسته مصادف است با سالروز دلیرمردانی از جنس مجاهدت های خاموش برای امنیت پایدار در کشور .

سید مصطفی مرادخانی در یادداشت خود در خصوص سربازان گمنام امام زمان (عج) نوشته است: با هم می خوانیم

زندگی روزمره مردم در کشور در حال گذر است و در این برهه از زمان که دنیا کشورها وملت ها دراوج تشنج واختلافات داخلی و

خارجی به سر می برند ولی سایه امنیت در کشورمان "جمهوری اسلامی ایران در پناه وسایه سربازان گمنام امام زمان عج حکفرماست.

پیام نوروزی رهبر انقلاب اسلامی در سال 96 در خصوص امنیت پایدار مبین این امر بود.

" امنیّت کشوردر این محیط پُرتلاطم منطقه‌ای بلکه بین‌المللی، یک شاخص بسیار عمده و بزرگی برای ملّت ایران بود. امروز اطراف ما، کشورهایی که همسایگان ما هستند: از شرق کشور و جنوب شرقی کشور، تا شمال غربی کشور، کشورها دچار ناامنی هستند، منطقه دچار ناامنی است، ملّت ایران بحمدالله در طول سال یک امنیّت پایدار را تجربه کرد"

همانطور که در بیانات امام راحل می خوانیم :

امام خمینی (ره) مدال افتخاری به کارکنان این مجموعه دادند و با اعطای عنوان سربازان گمنام امام زمان(عج)، جایگاه حساس و کلیدی وزارت اطلاعات را  تبیین کردند و از آن تاریخ تاکنون  واژه سربازان گمنام امام زمان (عج)برازنده وشایسته تلاش کارکنان صدیق و پرتلاش وزارت اطلاعات است

 

در کنار انجام وظایف یکی از اصلی ترین خصوصیات سربازان گمنام امام زمان (عج) ولایت پذیری وتعلق خاطر به رهبری نظام از سال های شکل گیری انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی ، دوران پس از جنگ و در حال حاضر است که این نیرو همچنان با تلاش ومجاهدت شبانه روزی در خدمت نظام وانقلاب اسلامی است.

شناسایی و براندازی گروهای معاند و ضد انقلاب در خارج و داخل کشور، همراهی نظام در سخت ترین شرایط دشوار و پرتلاطم جهان، تعهد به اجرای امر ولایت و رهبری بیش از پیش به محبوبیت این سربازان گمنام امام زمان (عج ) افزوده است.

 

شاید برای کسانی فقط نیروهای نظامی و انتظامی که در صحنه اجتماعی حضور دارند و وظایف تکلیفی خود را انجام می دهند معنای امنیت تفسیر شود ولی در اصل امنیت اصلی بر عهده نیروهای متعهد و سربازان گمنام امام زمان (عج) است که شبانه روز، برون و درون مرز، فاصله ها وکیلومتر، دوری ازخانه وخانواده، را با عشق ودلدادگی به جان خریده و برای حفظ آرامش و امنیت کشور تلاش می کند.

زحمات همه عزیزان قابل تقدیر است و این سربازان درهر زمان متعهد به امر رهبر بوده و با هیچ دیدگاه شخصی و تحولات سیاسی کار نکرده اند.

  یکی از ویژگی های اصلی سربازان گمنام امام زمان (عج) که سالروز میلاد حضرت مهدی (ع) به نام این سربازان نامگذاری شده مجاهدت های خاموش برای امنیت پایدار کشور است که لبخند رضایت شیرین مردم  و چشیدن آرامش در خانه وخانواده و جامعه و داخل کشور بهترین هدیه برای این دلاوران عرصه امنیت است.

در هر ساعت از شبانه روز که در کشور سپری می شود  ثانیه ها برای  دشمن اهمیت داشته و در عمل سربازان گمنام امام زمان (عج) در کمتر ثانیه ها با شناسایی سریع معاندان ، گروهای تکفیری و تروریستی و اشراف  اقدام می کنند و این سرعت عمل این نیروها مانع از تحقق اهداف دشمنان در داخل و خارج از کشور است.

کم نیست مبارزات این دلیرمردان در مبارزه با سوداگران موادمخدر در مرزها ، کم نیست رشادت های این سربازان در حراست از حریت کشور و کم نیست خاموش کردن انواع فتنه های معاندان و دشمنان نظام به دست این سربازان .

اگر لحظه ای هوشیاری شبانه روزی این نیروها نباشد با وسعت مرزی که با کشورهای همسایه داریم دشمن از هر سو فرصت حضور خواهد یافت وتنها سد راهی که توانسته است در کنار سایر نیروها ، موفق تر عمل کند سربازان گمنام امام زمان (عچ) است که تا پای جان برای اقتدار این کشور لحظه ای آرامش ندارند.

باید چشم ها را باز کرد و دید که در چند صد کیلومتری مرزهای کشور چه اتفاقاتی برای مردم کشورهای همسایه می افتد، بمب گذاری ، اقدامات تروریستی ، نسل کشی ، خرابکاری های گسترده در چرخه کشورها باید درسی باشد برای ملت ما تا قدردان زحمات این سربازان گمنام امام زمان (عج ) باشیم.

به گزارش ازناو ، سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک کلمه خلاصه می شود سربازانی که خود را فدای هویت، سربلندی ، اقتدار، وامنیت پایدار کشور کرده اند وبا عشق و دلدادگی به رهبر معظم انقلاب تا پایای جان در کنار این مرجعیت برای آرامش این مردم تلاش خواهند کرد.

 انتهای پیام / خلخال

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد