سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 66611
|
14:18 - 1396/02/18
نسخه چاپی

زاکانی در سفر به اردبیل:

اجازه ندهند فرار اختلاس گران به رویه تبدیل شود/آمار این فرارها زیاد خواهد شد!

اجازه ندهند فرار اختلاس گران به رویه تبدیل شود/آمار این فرارها زیاد خواهد شد!
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه سخنرانی برای مردم اردبیل گفت: فرار فاسدان اقتصادی و مالی کم کم زیاد خواهد شد و دستگاه های امنیتی باید هوشیار باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سفر به اردبیل در حاشیه مراسم سخنرانی خود به سؤال خبرنگار ما درباره فرار یکی از متهمین پرونده 2600 میلیارد تومانی با همدستی یک از مقامات گفت: معتقدم کم کم این نوع فرار ها زیاد می شود یکی از وظایف دستگاه های امنیتی و نظارتی این است که در شرایط فعلی باید چهار چشمی این متهمین را در نظر داشته باشند".

وی اظهار کرد: "افراد و فردی که از همراهان دانیال زاده (مدیر عامل یک کارخانه بزرگ در گیلان) بوده و فرار آنها هر از گاهی شنیده می شود نشان می دهد که باید نسبت به متواری شدن این عده مواظبت کنند تا کسانی که ثروت مردم را تاراج برده و اکنون فرار می کنند به یک تبدیل رویه نشود.

رئیس سابق کمیسیون ویژه بررسی برجام در پاسخ به اینکه آیا بعد از انتخابات با حیف و میل کنندگان بیت المال و اختلاس گران و نجومی بگیران برخورد خواهد شد؟ پاسخ گفت: "بنظرم با استناد و مراجعه به خطبه 15 نهج البلاغه اگر غارت گران بیت المال صرف ازدواج هم کرده باشند حق مردم را باید ستاند".

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد