سرویس: وبگردی
کد خبر: 66638
|
08:54 - 1396/02/19
نسخه چاپی

تنور تبلیغات انتخاباتی شورای شهر داغ شد؛

تبلیغات مجازی با طرفداران مجازی

	تبلیغات مجازی با طرفداران مجازی
برخی از کاندیداهای شورا و یا طرفدارانشان با چندین اکانت واردعرصه مجازی شده و به طرفداری از خود و یا کاندیدای مورد نظر مشغول می شوند و یا نقاط ضعف رقیب را نشانه می گیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازچشمه لر، به هرجای ایران که قدم بگذاری از شهرهای بزرگ و مرکزی گرفته تا روستاهای دور افتاده همه و همه به نوعی درگیر تب و تاب انتخابات سراسری شوارهای اسلامی شهر و روستا هستند.

  در این میان هر کاندیدای مستقل یا وابسته به حزب و ارگان خاص درصدد است تا با شعار تبلیغاتی مناسب بتواند رای بیشتری را کسب کند.

اما توجه خیل عظیمی از کاندیداها به  پدیده عصر تکنولوژی یعنی اینترنت بسیار چشمگیر است تا آن جا که بعضی از کاندیداها در شعار های تبلیغاتی هدف اصلی برنامه های خود را به نوعی به اینترنت مرتبط ساخته اند .

پیام‌رسان تلگرام به اصلی‌ترین ابزار ارتباطات مجازی و اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب تبدیل شده‌اند. تلگرام با ارایه کانال‌ها و سوپرگروه‌ها این امکان را فراهم کرده  است به جای سایر شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت و وبلاگ‌ها افراد تنها در همین شبکه اوقات خود را سپری کنند.

کاندیداها و حامیانشان نیز مغفول نمانده و فعالیت‌‌های خود را در تلگرام و اینستاگرام آغاز کرده اند. این درحالی است که بر اساس قانون بازه یک هفته‌ای پیش از انتخابات برای تبلیغات در نظر گرفته شده است.

در شهرستان سرعین همچون دیگر شهر ها و استانها هر شورا برای خود گروه و کانالی ایجاد کرده و به جذب مخاطب مشغول است .

برخی از کاندیداهای شورا و یا طرفدارانشان با چندین اکانت واردعرصه مجازی شده و به طرفداری از خود و یا کاندیدای مورد نظر مشغول می شوند و یا نقاط ضعف رقیب را نشانه می گیرند.

ایجاد استیکر ها ،پوستر فیلم و شعار های تبلیغاتی با هرچه نزدیکتر شدن به انتخابات در حال گسترش و گروهای تلگرامی را به مرز انفجار نیز می کشاند.

از سوی برخی از کاندیدا ها با تشکیل ائتلاف که چندان مرسوم هم نیست سعی در جذب آرای حداکثری با این شیوه را دارند.

از آن سوی عده ای هم پیوستن به ائتلافی را تکذیب کرده و خود را مبرا می داند البته تصاویر این کاندیدا با دیگر نامزدها در یک قاب نیز دیده می شود.

تبلیغات مجازی شاید در این دوره از انتخابات خیال کارگران شهرداری را اسوده کند چراکه اگر به گوشه کنار شهر نگاه کنید پوستر های دور چهار م شورای شهر در سرعین هنوز پا بر جا هستند.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد