سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 66689
|
15:00 - 1396/02/19
نسخه چاپی

کارشناس مسائل سیاسی:

امضاء سند 2030 خیانت به کشور بود

امضاء سند 2030 خیانت به کشور بود
کارشناس مسائل سیاسی گفت: سند2030 مغایر با آرمان‌های انقلاب اسلامی است و امضاء این سند در واقع خیانت به ملت ایران است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، رهبران کشورهای عضو سازمان ملل، در سپتامبر 2015 در اجلاس عالی‌رتبه سازمان ملل تعهد کردند دستور کار جهانی توسعۀ پایدار 2030 را در سیاستگذاری‌های کلان خود در سطح ملی از اول ژانویه سال 2016 اجرایی کنند، براین‌اساس در بخش اهداف آموزشی موضوع آموزش و یادگیری مادام‌العمر باکیفیت، ‌برابر و فراگیر برای همه با محوریت یونسکو تعیین شده که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ایران نیز با امضاء متعهد به اجرای آن شده است.

 

کارشناس مسائل سیاسی در این خصوص گفت: با توجه به اینکه اصل فلسفه سازمان‌های بین المللی تامین منافع سلطه بوده است لذا لزومی به عضویت در این سازمان‌ها نیست اما در صورت عضویت نیز باید با چشم و گوش باز انجام گیرد.

 

وی افزود: سند توسعه 2030 که متعهدین سند در طول 13 سال می‌بایست توسعه آموزشی را در کشور براساس سند توسعه 2030 اعمال کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در یکی از بندهای این سند آمده است که آموزش و پرورش حق ترویج خشونت در مدارس را ندارند این بند در ظاهر زیباست اما یونسکو در بررسی مدارس وقتی با دفتر نهاهایی مواجه می‌شود دولت را مجبور می‌کند این دفتر را منحل کند چرا که این نهاد را به عنوان نیروی نظامی تلقی کرده و آن را به عنوان نهاد ترویج خشونت معرفی می‌کند.

 

وی ادامه داد: در یکی دیگر از بندهای این سند آمده است که آزادی جنسی باید در مدارس اعمال شود  و با این بند، غرب در تلاش برای ترویج همجنس بازی و ... خواهد بود لذا این سند مغایر با انقلاب اسلامی و آرمان‌های جمهوری اسلامی است و امضاء این سند در واقع خیانت به ملت ایران است چرا که سازمان یونسکو که زیر نظر قدرت‌های غربی است بر این کشور نفوذ کرده و برای ملت ایران تصمیم گیری می‌کند و اهداف شوم خود را در این کشور پیاده می‌کندکه البته با هوشیاری رهبر معظم انقلاب این سند لغو شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد