سرویس: اقتصادی
کد خبر: 66710
|
10:04 - 1396/02/20
نسخه چاپی

بسیج سازندگی پارس آباد، پشرو در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی + عكس

 بسیج سازندگی پارس آباد، پشرو در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی + عكس
با اجرای طرح های اشتغال زایی در قالب اقتصاد مقاومتي، بسيج سازندگي سپاه ناحيه شهرستان پارس آباد برای بیش از 450 نفر فرصت شغلی ایجاد كرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، بسیج سازندگی با عملی نمودن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری توانسته است با بهره گیری از امکانات و پتانسیل موجود در شهرستان ها علاوه بر اشتغالزایی برای جوانان، موجبات رشد و توسعه نیازمندی های شهرستان ها را در زمینه های دامداری و دامپروری، زراعی و باغی، دام و طیور و سیار منسوجات بی نیاز و مازاد آن را نیز به سایر شهرستان های کشور نیز صادر کند.

در همين راستا، بسيج سازندگي سپاه ناحیه پارس آباد نيز با اجرايي نمودن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبري توانسته است با آموزش مشاغل مختلف در سطح كلان به متقاضيان بيكار و اعطاي تسهيلات بانكي به آنان زمينه اشتغال آنان را در بخش هاي مختلف كشاورزي و توليدي فراهم نمايد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان پارس آباد در حاشيه بازديد از چند طرح اقتصاد مقاومتي بسيج سازندگي اين شهرستان گفت: سال 95 بسيج سازندگی سپاه پارس آباد با پرداخت 30 میلیارد ریال در قالب طرح هاي اقتصاد مقاومتي برای 450 نفر اشتغال زایی ايجاد کرده است.

سرهنگ پاسدار مطلب شاهي، عرصه های فعالیت در طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان پارس آباد را پرورش ماهی، پرورش دام سنگین و سبک، شترمرغ، زنبورعسل، بوقلمون، بلدرچین، مرغ بومی، صنایع تبدیلی، پرورش قارچ خوراکی، تولید زعفران و ... عنوان کرد و افزود: در راستای تحقق سیاست‌‌های اقتصاد مقاومتی بر اساس ظرفیت‌های مناطق مختلف منطقه امسال نيز تسهیلات کم بهره به مجریان طرح‌های اقتصاد مقاومتی پرداخت می‌شود.

وي ضمن تقدیر از عملکرد بسیج سازندگی این ناحیه اظهار کرد: آنچه که مسئولان ما در بسیج سازندگی در دستور کار سال 95 خویش داشتند در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و منطقه ای براي 175 نفر تسهيلات بانكي در جهت اشتغالزايي ارائه شد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان پارس آباد تصريح كرد: این عملکرد نشان می‌دهد که ظرفیت بسیج در سال 95 عملکرد خوبی داشته و جزء نهادهای موفق در زمینه تحقق منویات رهبر انقلاب بوده است.

 

///

///

///

///

///

///

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد