سرویس: اجتماعی
کد خبر: 66779
|
10:23 - 1396/02/21
نسخه چاپی

کاندیداهای محترم تب تبلیغات تا کجا

مدعیان زیباسازی، چهره شهر را نازیبا کردند + عكس

مدعیان زیباسازی، چهره شهر را نازیبا کردند + عكس
با آغاز تبليغات رسمي شوراهاي اسلامي شهر و روستا، تبلیغات نادرست برخي کاندیداهای شورای شهر در پارس آباد مغان چهره اين شهر را نازیبا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، با اعلام رسمي شروع تبليغات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، شهر پارس آباد مغان مانند دیگر شهرهای کشور رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفت و آنها هم همچون نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا صبح پنجشنبه 28 ارديبهشت ماه فرصت دارند به تبلیغ و تبیین برنامه‌های خود بپردازند.

با اينكه به منظور تبلیغات رسمی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا چند نقطه در شهر پارس آباد برای نصب تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته شده است؛ اما در همین روز ابتدایی آغاز روزشمار تبلیغات شوراها، تب تبلیغات، تا بدان جا پیش رفته که در هر کوی و برزن شاهد نصب پوسترهای کاندیداها هستیم که البته این موضوع بسیار خوشایند و مطلوب است.

و اما نکته جالب توجه در این میان این است که علاوه بر مکان‌های مشخص شده برای تبلیغات، ميادين و در و دیوارها نیز از نصب پوسترهای برخی از کاندیداها در امان نیستند.

حال این سئوال پیش می‌آید که مگر این دسته از کاندیداهای محترم، داعیه ساختن شهری زیبا را ندارند؟ مگر نه اینکه عنوان «شهری زیبا و آباد» در شعارهای تبلیغاتی آن‌ها نقش بسته است؟ پس چرا از همان ابتدای کار، حرف خود را نقض می‌کنند و چهره شهر را زشت و نازیبا کرده‌اند.

کاش فقط در و دیوارها منقش به پوسترهای تبلیغاتی این کاندیداها بود، درخت‌ها، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، تندیس‌های شهر، صندوق‌های صدقات، جدول‌های کنار خیابان، پل‌های عابر پیاده، پروژه‌های در دست تأسیس، ساختمان‌های نیمه‌کاره، تیرهای چراغ برق همه و همه پر شده است از عکس‌‌های کاندیداها.

متأسفانه استفاده از دیوارها و معابر بعنوان تابلوی تبلیغاتی امری اشتباه و ناکارآمد است که استفاده ی غیرمجاز عده ای معدود با نقض آشکار قانون باعث تضییع حقوق سایر شهروندان می گردد.

در حالي كه بيش تر ديوار هاي سطح شهر تازه رنگ و لعاب يك مبلمان مناسب شهري بخود گرفته بود، مردم شهر به شدت از این موضوع گلایه دارند افرادی که خود مدعی تلاش برای عمران و آبادانی شهر هستند که بعضاً با این ادعاها وارد صحن شوراها می‌شوند، این روزها با تبلیغات ناصحیح خود چهره شهر را به هم ریخته‌اند.

حال سخن ما با این دسته از کاندیداها این است که قانونمداری باید از همان ابتدای کار بر اعمال و رفتار آن‌ها مشهود و ملموس باشد نه اینکه فقط از آن دم زده شود.

 

///

///

///

///

///

///

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد