سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 66822
|
15:36 - 1396/02/22
نسخه چاپی

امام جمعه خلخال؛

تصویب و اجرای محرمانه سند 2030 از سوی وزارت علوم کاپیتولاسیونی دوباره است

تصویب و اجرای محرمانه سند 2030 از سوی وزارت علوم کاپیتولاسیونی دوباره است
امام جمعه خلخال گفت:تصویب و اجرای محرمانه سند 2030 از سوی وزارت علوم کاپیتولاسیونی دوباره است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، حجت الاسلام رشتبری امام جمعه خلخال ضمن اشاره به انتقاد مقام معظم رهبری از تصویب و اجرای بی سر وصدای  مفاد سند 2030 گفت: این سند کاپیتولاسیون دوباره  وتحمیل آن  از سوی وزارت علوم  به ملت و کشور ایران است و باید دولت، وزیر علوم و مسئولین پاسخگوی امر باشند.

وی ضمن اشاره به سند ننگین بندگی 2030 گفت: این سند تنها یک سند نیست بلکه بستر سازی برای نفوذ دوباره و حضور استکبار در منطقه و ایران است.

رشتبری در توضیح این سند گفت: در این سند مفاهیم ایثار و شهادت، ولایت و رهبری ، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ،بحث ولایت فقیه ، امر به معروف و نهی از منکر ، عفت، پاکداری ، شجاع وانسجام ملی رفته رفته وبه تدریج از کتب حذف و جای آن را آموزش های غیر اخلاقی و سبک غربی خواهد گرفت.

رشتبری ضمن محکوم نمودن این سند ننگین گفت: آنها می خواهند انسان محوری را جایگزین خدا محوری نمایند و با جریان نفوذ از هر سو اکنون هجمه ها و توطئه های خود را به کشور وارد می کنند که نباید چینن سندی با این هویت به صورت محرمانه تصویب و اجرا شود.

امام جمعه خلخال ضمن تبریک میلاد با سعادت امام زمان (عج) گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) حافظان صادق و صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی گفت: امنیت کشور ما در سایه تلاش و مجاهدت این نیروها در دنیا طنین انداز شده است که عزیزان در سپاه و بسیج نیز از این امر جدا نیستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع موسسه فرشتگان در استان اشاره کرد و گفت: متاسفانه بنده بارها این مشکل اساسی مردم شهرستان خلخال با این موسسه را با استاندار اردبیل، معاونان این موسسه در میان گذاشته ام و باید جوابگو باشندکه تکلیف مردم چیست.

رشتبری گفت در بخشی دیگر از سخنان خود بااشاره به شروع شدن موعد تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی و ریاست جمهوری گفت: مفاهیم اعتقادی و حفظ آن از خطوط قرمز ماست ونامزدهای انتخاباتی نباید امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به خاطر چند رای زیر سوال ببرند و هزینه نمایند.

وی افزود: قطعا امنیت کشور یکی از مسائل مهم و مورد تاکید رهبر است و با همت و تلاش نیروهای اطلاعاتی وامنیتی و سربازان گمنام امام زمان کشور ما یکی از امن ترین کشورهای منطقه است.

 نماز جمعه خلخال
 نماز جمعه خلخال
 نماز جمعه خلخال
نماز جمعه خلخال / سایت ازناو خلخال
 نماز جمعه خلخال

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد