سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 66899
|
19:02 - 1396/02/24
نسخه چاپی

جشن تکلیف دختران پایه سوم ابتدایی در اصلاندوز+تصاویر

 جشن تکلیف دختران پایه سوم ابتدایی در اصلاندوز+تصاویر
جشن تکلیف و شکرگزاری دانش آموزان دختر کلاس سوم دبستان مدارس عادی و عشایری با حضور معاون،کارشناسان حوزه پرورشی آموزش و پرورش اصلاندوز در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،بایرام بیدار معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش اصلاندوز امروز در این جشن ضمن عرض خیر مقدم رسیدن به سن تکلیف را برای دانش آموزان تبریک گفت و هدف از برگزاری مراسمات جشن تکلیف و جشن شکر گزاری را اشاعه ترویج فرهنگ دینی، قرآنی، توسعه عفاف و حجاب در مدارس و جامعه دانست.

وی با اشاره به اینکه نماز ارتباط مستقیم انسان با خداوند است از دانش آموزانی که تازه به سن تکلیف رسیده اند خواست تا ضمن انجام این فریضه واجب الهی در خصوص  عمل نمودن به احکام و احساس تکلیف در مورد انجام واجبات و ترک محرمات اقدام نمایند.

حجت الاسلام والمسلیمن احمد زاده امام جماعت مدارس  نیز در سخنانی این روز مبارک را به تمامی دانش آموزان تبریک گفت و قدم گذاشتن در راه بندگی خداوند و اجرای فرامین الهی را بزرگترین نعمت خداوند برای بشریت دانست.

وی هدف از نماز را عبادت و بندگی در برابر خداوند یگانه برشمرد و توجه ویژه به نماز را که برجسته ترین اثر آن رسیدن به آرامش روحی و روانی است ضروری دانست و از معلمان و اولیای دانش آموزان خواست تا زمینه لازم را جهت عمل به تکالیف دینی را برای دانش آموزان فراهم کنند.

گفتنی است،دانش آموزان دختر 9ساله که با چادرهای سفید و زیبا حاضر شده بودند برنامه های متنوعی برگزار کردند و به خواندن شعر و دکلمه های گروهی پرداختند و در پایان ضمن اقامه 2 رکعت نماز جماعت به صورت نمادین به امامت حجت الاسلام والمسلیمن احمد زاده هدایایی از طرف آموزش و پرورش و اولیاء محترم به دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده بودن اهداء شد.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد