سرویس: اردبیل
کد خبر: 66935
|
11:42 - 1396/02/25
نسخه چاپی

پیام تسلیت امام جمعه اردبیل در پی درگذشت سه تن از معلمان مشگین شهری

پیام تسلیت امام جمعه اردبیل در پی درگذشت سه تن از معلمان مشگین شهری
آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پی درگذشت سه تن از معلمان در حادثه رانندگی در جاده مشگین شهر - مغان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پی درگذشت سه تن از معلمان در حادثه رانندگی در جاده مشگین شهر - مغان پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است؛

با نهایت تاثر و تالم از عروج شهادت گونه سه تن از مشعله داران بیداری و پرچم داران دانش و آگاهی سرکارخانم فاطمه وردستی و آقایان سید رضی موسوی و افشین صادق زاده در سانحه دلخراش رانندگی و در مسیر انجام رسالت الهی تعلیم و تربیت اطلاع یافتم.
وی در این پیام افزوده است: اینجانب با اندوهی فراوان از اعماق جان این ضایعه بزرگ را به خانواده های سرافراز مصیبت دیده و به جامعه مظلوم و خدوم آموزش و پرورش به ویژه دبیران و آموزگاران معزز تسلیت عرض نموده و از خداوند منان می خواهم روح بلند عزیزانمان را با نخستین معلم بشریت حضرت ختمی مرتبت محشور و خود خلف ایشان در خانواده های معظمشان باشد.
دو روز پیش در اثر حادثه رانندگی که در جاده مشگین شهر - مغان حوالی روستای گوده کهریز روی داد 2 دستگاه سواری پراید و پیکان بشدت با یکدیگر بر خورد کردند که سه معلم جان باختند و سه نفر دیگر بشدت مصدوم شدند.
 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد