سرویس: وبگردی
کد خبر: 66937
|
12:01 - 1396/02/25
نسخه چاپی

نصب پوسترهای تبلیغاتی، تراژدی تکراری روزهای انتخابات در بیله سوار +عکس

نصب پوسترهای تبلیغاتی، تراژدی تکراری روزهای انتخابات در بیله سوار +عکس
با نصب پوسترهای تبلیغاتی توسط طرفداران کاندیداهای انتخابات شورای شهر در شهر مرزی بیله سوار مغان، این شهر چهره ای نا زیبا به خود گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از  صبح مغان،شور و اشتیاق طرفداران کاندیداهای انتخاباتی در شهر مرزی بیله سوار در حالی به اوج خود رسیده است که بسیاری از مردم با روش تبلیغات این کاندیداها و ایجاد مزاحمت های همیشگی و تبدیل کردن محیط شهر به استریو، مخالف و ناراضی هستند.

با وجود هشدارهای قانونی و منع تبلیغات ناهنجار، متاسفانه برخی از ستادهای تبلیغاتی بدون توجه به سیما و منظر شهری، پوسترهای تبلیغاتی نامزد مورد علاقه خود را در هر کجا که امکان داشته نصب نموده و در هر جایی که دلشان خواسته عکس های رقبا را پاره می کنند.

طرفداران این نامزدها در یک رقابت فشرده پوسترها وعکسهای نامزد مورد علاقه خود را به ‌در و دیوار خیابانهای شهر چسبانده و گاه عکس های یکدیگر را نیز پاره می کنند.

موضوع قانون و قانون مداری نباید فقط شعاری برای سخنرانی ها باشد، کاندیدایی که با آلودگی صوتی باعث آزار و اذیت مردم می شود و قانون را زیر پا می گذارد نمی توانند از حقوق با ارزش مردم دفاع کنند و در آینده هم این قانون گریزی را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

در این خصوص نیاز است تا مردم با هوشیاری به بررسی برنامه های نامزدها بپردازند و افرادی را به شورای شهر بفرستند که در پی خدمت و تحقق منافع شهر باشند

البته در این بین عوامل شهرداری با تدارک محل هایی در سطح شهر و زدون برخی پوسترهای تبلیغاتی از دیوارها و اماکن عمومی سطح شهر اندکی جلوی تبلیغات و نصب پوسترها را گرفته اند اما متاسفانه این روند همچنان ادامه دارد.

 

با توجه به منع قانونی چنین اقداماتی در انتخابات ها این سوال واقعا بی جواب مانده است که چرا هیچ یک از مسئولان ذیربط اقدامی در این زمینه نمی کنند؟

 

در ادامه تصاویری از نصب پوسترهای انتخاباتی را مشاهده می کنید که شهر را به حالت نا زیبایی تبدیل کرده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد