سرویس: وبگردی
کد خبر: 66938
|
12:49 - 1396/02/25
نسخه چاپی

وقتی زور شورایی‌ها بر کاندیداهای ریاست‌جمهوری در اردبیل می‌چربد!

وقتی زور شورایی‌ها بر کاندیداهای ریاست‌جمهوری در اردبیل می‌چربد!
کارشناسان بر این باورند که انتخابات ریاست جمهوری به دلیل اهمیت ملی آن بر انتخابات شوراهای شهر و روستا که محلی است سایه افکنده، اما گویی در کارزار تبلیغات، زور نامزدهای شورا در اردبیل بر کاندیداهای ریاست جمهوری چربیده است!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، شهرداری اردبیل برای ساماندهی تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، مکانهایی را برای الصاق پوسترهای تبلیغاتی تعبیه کرده که در تنظیف شهر اثرات مطلوبی داشته است.

هر چند زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از حدود دو هفته پیش آغاز شده است اما در این مدت تبلیغات چندانی در این مکانها به چشم نمی‌خورد اما از هفته پیش و با داغ شدن تنور رقابت نامزدهای شورای شهر، پوسترهای نامزدهای ریاست جمهوری در لابلای کثرت تبلیغات شوراها دیده نمی‌شوند.

با اینکه برخی جایگاه‌ها، صرفاً محل تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری اعلام شده است اما با این حال، این پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای شورا است که در این جایگاهها به چشم می‌خورد و عملاً پوسترهای نامزدهای ریاست جمهوری در لایه‌های زیرین گم شده است.


کارشناسان بر این باورند که انتخابات ریاست جمهوری به دلیل اهمیت ملی آن بر انتخابات شوراهای شهر و روستا که محلی است سایه افکنده، اما حداقل این اتفاق در مکان‌های تعبیه پوسترهای تبلیغاتی دیده نمی‌شود و گویی زور نامزدهای شورا بر نامزدهای ریاست جمهوری چربیده و این شواری شهر است که حداقل در این زمینه بر ریاست جمهوری سایه افکنده است!

به گزارشسبلان‌ما، 6 هزار و 609 نامزد شورای شهر و روستا در استان اردبیل برای تکیه زدن بر صندلی‌های پارلمان محلی با هم رقابت می‌کنند که از این تعداد 140 نفر در شهرها و سه هزار و 273 نفر در روستاها به عنوان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد