سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 66955
|
22:20 - 1396/02/25
نسخه چاپی

رئیس ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مشگین‌شهر:

این اعتلاف علیه ناکارآمدی دولت و به نفع ملت خواهد بود

این اعتلاف علیه ناکارآمدی دولت و به نفع ملت خواهد بود
رئیس ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شهرستان مشگین‌شهر گفت: این اعتلاف علیه ناکارآمدی دولت فعلی است و قطعاً این همگرایی قطعاً به نفع مردم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل ازسفیرمشکین، محمد صفری رئیس ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شهرستان مشگین‌شهر در خصوص انصراف قالیباف به نفع رئیسی گفت: رئیسی و قالیباف هر دو از نیروهای مخلص و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران و در یک جریان هستند که از وضعیت موجود کشور به شدت احساس نگرانی کرده و در رقابت انتخاباتی شرکت کرده‌اند تا شرایط موجود کشور را به نفع مردم تغییر دهند.

 

وی افزود: قالیباف با این حرکت خود ثابت کرد که فردی قدرت طلب نبوده و بیشتر به فکر مردم این کشور است تا به کمک و همراهی رئیسی کشور را از بحرانی که  در کشور وجود دارد نجات دهد و مفاسد اقتصادی را از بین برده و با فعال سازی واحدهای تولیدی از وابستگی به کشورهای غربی که ریشه این کشور را با تیشه می‌زنند نجات یابیم و زمیته اشتغال جوانان را فراهم سازند.

 

وی تصریح کرد: انصراف قالیباف به معنی خروج از صحنه نیست بلکه قالیباف به کمک سید ابراهیم رئیسی آمده است تا نیروهای انقلابی با اتحاد و انسجام بیشتری در این انتخابات به پیروزی رسند و ستادهای انتخاباتی وی نیز برای پیروزی حجت الاسلام رئیسی تلاش خواهند کرد.

 

صفری گفت: شاید در ظاهر این انصراف باشد اما در واقع این اعتلاف بزرگی است تا جریان انقلابی در انتخابات پیروز شوند چرا که در صورت حضور هر دو رقابت انتخاباتی قطعاً اشتباهات دوره‌های گذشته تکرار شده و دوباره شکست به همراه داشت اما با این تصمیم‌گیری مهم و حیاتی قطعاً جریان انقلابی پیروز میدان خواهد شد و کشور را از این وضعیت سردرگمی نجات خواهد داد.

 

وی با بیان اینکه این اعتلاف علیه ناکارآمدی دولت فعلی است گفت: این همگرایی قطعاً به نفع مردم این کشور رقم خواهد خورد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد