سرویس: وبگردی
کد خبر: 66985
|
12:08 - 1396/02/26
نسخه چاپی

کلنگ‌زنی دولت در مغان 3 روز مانده به انتخابات!

کلنگ‌زنی دولت در مغان 3 روز مانده به انتخابات!
وزیر نیروی دولت تدبیر و امید ، سه روز مانده به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، با سفر به استان اردبیل، با اختصاص ۷ میلیارد تومان پروژه راهسازی و تعریض ورودی شهر گرمی را کلنگ زنی کرد!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حمید چیت چیان وزیر نیروی دولت روحانی، سه روز مانده به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، با سفر به استان اردبیل علاوه بر افتتاح طرح شبکه آبیاری و زهکشی ناحیه عمرانی دوم خداآفرین، پروژه راهسازی و تعریض ورودی شهر گرمی به طول ۵ کیلومتر را کلنگ زنی کرد و ۷ میلیارد تومان به آن اختصاص داد!

مجید خدابخش، استاندار اردبیل در آئین افتتاح طرح شبکه آبیاری و زهکشی ناحیه عمرانی دوم خدا آفرین، گفت که دولت از محل صندوق توسعه ملی، حدود یک میلیارد دلار برای مهار آب های مرزی به استان اردبیل اختصاص داده که تحول عظیمی در زمینه اشتغال زایی ایجاد خواهد کرد.

بنا به اظهارات استاندار اردبیل، هم اکنون در طرح شبکه آبیاری و زهکشی ناحیه عمرانی دوم خدا آفرین، حدود سه هزار نفر مشغول کار هستند.

به گفته خدابخش، طرح شبکه آبیاری و زهکشی ناحیه عمرانی دوم خدا آفرین از سال 93 شروع و با استقرار پیمانکاران در سال 94 ، در حال حاضر به صورت دو نوبته فعال است.

 

افتتاح طرح شبکه آبیاری و زهکشی ناحیه عمرانی دوم خداآفرین

 


 

چیت چیان به عنوان وزیر معین استان اردبیل در ستاد اقتصاد مقاومتی، هم اکنون در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان که در شهرستان گرمی در حال برگزاری است حضور دارد.

 

 

چیت چیان در آئین افتتاح طرح شبکه آبیاری و زهکشی ناحیه عمرانی دوم خداآفرین در استان اردبیل گفته که برخی ها می خواهند اقدامات و خدمات بزرگ دولت تدبیر و امید را انکار و سیاه نمایی کنند، ولی این کارها هیچ فایده ای ندارد.

سخنان وزیر نیرو در حالی مطرح می شود که برخی انتخاب چنین زمانی را برای کلنگ زنی پروژه های عمرانی که می توانست مدتها پیش و یا بعد از انتخابات نیز انجام بگیرد، دارای شائبه سیاسی و انتخاباتی قلمداد می کنند.
 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد