سرویس: بیله سوار
کد خبر: 67001
|
15:26 - 1396/02/26
نسخه چاپی

با حضور مسئول مهندسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل؛

سالن فرهنگی ورزشی"سوم خرداد" بیله سوار افتتاح شد+عکس

سالن فرهنگی ورزشی"سوم خرداد"  بیله سوار افتتاح شد+عکس
با حضور مسئول مهندسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، امام جمعه بیله سوار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان محلی، سالن فرهنگی ورزشی"سوم خرداد" بیله سوار افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از صبح مغان، پیش از ظهر امروز سه شنبه با حضور سرهنگ پاسدار کارگر مسئول مهندسی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان محلی سالن ورزشی-فرهنگی "سوم خرداد" بیله سوار افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار در حاشیه افتتاح این پروژه با اشاره به جزئیات این سالن اظهار کرد: این سالن ورزشی با صرف اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان و در زیربنای 450 مترمربع احداث شده است.

سرهنگ پاسدار شکور زارع در ادامه افزود: این سالن  پنجمین سالن فرهنگی -ورزشی چند منظوره احداث شده در شهرستان بیله سوار است که تمام هزینه های ساخت آن از محل اعتبارت داخلی سپاه تامین شده که امید است با توسعه اماکن ورزشی و حضور جوانان و نوجوانان بسیجی در اماکن ورزشی سالم، شاهد افزایش حضور موفق ورزشکاران بسیجی در میادین مختلف باشیم.

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار نیز در این مراسم  با بیان اینکه افتتاح سالن های ورزشی برای مردم بیله سوار امری مبارک است اظهار داشت: خدمات سپاه و بسیج در موضوعات مختلف سازندگی، خدمت به محرومان و ساخت سالن های فرهنگی ورزشی بسیار ارزشمند بوده و باید از تلاشگران این عرصه ها نهایت تشکر و قدردانی صورت گیرد.

 وی گفت:سپاه از بدو انقلاب تا به امروز در هر کجا وارد شده از آنجا سرافراز بیرون آمده است. دنیا به این نیروی عظیم نظام غبطه می خورند.

وی همچنین با اشاره به دو انتخابات مهم در کشور گفت: حضور ملت در انتخابات امنیت کشور را فراهم می سازد.

به گزارش  صبح مغان،اجرای حرکات رزمی توسط کاراته کاران بسیجی شهرستان از جمله برنامه هایی بود که در این مراسم به اجرا در آمد.

گفتنی است، با بهره برداری از این سالن تعداد سالن های ورزشی فرهنگی ناحیه سپاه بسیج بیله سوار به 5 سالن افزایش یافت.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد