سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67005
|
01:34 - 1396/02/27
نسخه چاپی

رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان اردبیل:

اتحاد و هم افزایی ستاد های قالیباف و رئیسی شور مردمی را رقم زده است

اتحاد و هم افزایی ستاد های قالیباف و رئیسی شور مردمی را رقم زده است
رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان اردبیل گفت: اتحاد و هم افزایی ستاد های قالیباف و آیت الله رئیسی موجی از شور و هیجان مردمی را در کشور و بطبع استان اردبیل موجب شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل ازکوثرخبر، طیب امینی اظهار کرد: حرکت آقای قالیباف یک حرکت ایثارگرانه بود که موجب اتحاد و هم افزایی جبهه مردمی شده و معادلات انتخابات را به نفع مردم تغییر خواهد داد.

وی افزود: جبهه مردمی هم اکنون به یک کاندیدای واحد رسیده و امیدواریم به فضل الهی و حضور مردمی در پای صندوق های رای نتیجه انتخابات در مرحله نخست به نفع مردم تغییر یابد.

رئیس ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان اردبیل ادامه داد: اعضای ستاد آقای قالیباف نیز با همان توان مردمی و انقلابی پیش از انصراف ایشان به فعالیت و تبلیغات خود برای موفقیت دولت کار و کرامت ادامه می دهند.

امینی گفت: آیت الله رئیسی، کاندیدای واحد جبهه مردمی فردی آشنا با درد و رنج محرومان و مظلومان بوده که امیدواریم با روندی که در جامعه در حال شکل‌گیری است و با توجه به نظر سنجی ها در انتخابات پیروز شود و به نابسامانی‌های اقتصادی، فساد ها، تبعیض ها، فاصله طبقاتی و ... کشور رسیدگی کند.

وی در پایان گفت: پیروز واقعی این انتخابات مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است، با حضور پرشور و شعور خود به دشمنان این آب و خاک نشان می دهیم که همچنان پای این نظام و انقلاب ایستاده و همچنان بر ارزش های انقلابی خود مستحکم هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد