سرویس: سیاسی
کد خبر: 67039
|
14:08 - 1396/02/27
نسخه چاپی

امام جمعه پارس آباد:

مسوولان به جای اعتماد به سیاست های خارجی ها به جوانان انقلابی اهمیت دهند

مسوولان به جای اعتماد به سیاست های خارجی ها به جوانان انقلابی اهمیت دهند
امام جمعه پارس آباد گفت: مسوولان ما باید به جای اعتماد به سیاست های غلط کشورهای خارجی و اروپایی ها به جوانان انقلابی کشور اهمیت دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، حجت الاسلام سید سعید رشادی در آیین افتتاح سالن ورزشی شهید برزگر از اهمیت دادن فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به امر ورزش، و احداث چندین سالن ورزشی در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: سپاه در عین حال که در جنگ هشت سال دفاع مقدس با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و به پیروزی رسید در عرصه فرهنگ و ورزش نیز با اقتدار پیش رفته است.

وی با بیان اینکه رزمندگان و سپاهیان ما در جنگ هشت ساله با دستان خالی بر دشمن غلبه کردند، افزود: با مدیریت صحیح به دنیا ثابت کردیم که ما می توانیم پیروز نبرد حق علیه باطل باشیم حتی با دستان خالی؛ و امروز سپاه نیز با این مدیریت صحیح توتنسته در پروژه های مهمی همچون سدسازی و طرح های مهم اقتصادی و فرهنگی کشور موفق عمل کند.

رشادی با اشاره به اینکه کشور ما هر جا به جوانان انقلابی، متدین، ایثارگر و جهادی متکی بوده همواره پیروز میدان بوده، تصریح کرد: مسوولان ما باید به جای اعتماد به سیاست های غلط کشورهای خارجی و اروپایی ها به جوانان انقلابی کشور اهمیت دهند.

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی جامعه، فراگیر شدن ورزش همگانی است، از عدم برنامه ریزی مسوولان برای اجرای ورزش های همگانی در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: در حالی که سلامت جامعه در گرو ورزش است و باید برای پویا شدن ورزش همگانی در میان اقشار جامعه بیشتر تلاش کرد تا ورزش همگانی پا بگیرد اما به این مقوله در پارس آباد کمتر توجه می شود و می طلبد متولیان امر به این ورزش توجه ویژه ای کنند.

گفتنی است، سالن فرهنگی ورزشی صالحین حوزه بسیج کربلا مزین به نام شهید "محمد علی بزرگر" امروز با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از خانواده شهدا و بسیجیان در پارس آباد به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد