سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67052
|
03:51 - 1396/02/28
نسخه چاپی

شرط انتخاباتی روحانی برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیل میانه!

 شرط انتخاباتی روحانی برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیل میانه!
روحانی در جریان دیدار با مردم استان اردبیل گفت: در صورت پیروزی در انتخابات تا پایان دولت دوازدهم سوت قطار در استان اردبیل شنیده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، روحانی که 29 مرداد سال 1393 قول اجرا و تکمیل پروژه راه آهن اردبیل - میانه را به مردم استان داده بود، دیروز نیز با حضور در جمع طرفداران خود این بار به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری همین قول را برای مردم بازگو کرد.

روحانی پس از گذشت 1000 روز از وعده خود، برای دومین بار در اردبیل حضور یافت و در حالی از شنیدن سوت قطار در پایان دولت دوازدهم خبر داد که ضمن تناقض میان حرف و عمل وی نسبت به سال93، بیشتر به یک شرط انتخاباتی مبدل شد.

سخنان وی در حالی است که پیشتر مردم استان انتظار اجرا و تکمیل این پروژه ملی را در سال های 94 و 95 داشتند.

فاصله میان حرف تا عمل روحانی در خصوص اجرا و تکمیل راه آهن اردبیل میانه:

روحانی در سفر سال 93 به اردبیل: طرح بعد که طرح مهمی است، راه آهن میانه به اردبیل است. این طرح راه آهن که البته نیاز به بیش از 700 میلیارد تومان اعتبار و هزینه دارد و بخشی از آن ارزی خواهد بود و طول راه آن 175 کیلومتر خواهد بود در این دولت در سال جاری و سال آتی و تا پایان این دولت انشاءالله اجرایی و برنامه ریزی خواهد کرد.

روحانی در سفر انتخاباتی سال 96 به اردبیل: در صورت پیروزی در انتخابات تا پایان دولت دوازدهم سوت قطار در استان اردبیل شنیده خواهد شد.

به گزارش کوثرخبر، آیت الله عاملی، امام جمعه اردبیل چندی پیش با اشاره به انتخابات پیش رو و اهمیت مشارکت حداکثری مردم در این رویداد عظیم ملی، گفته بود که اگر دولت نسبت به راه‌آهن اردبیل بی‌اعتنا باشد این امر در انتخابات پیش رو صد در صد در رای استان تاثیر منفی خواهد داشت.

مصطفی محمدی تحلیل گر سیاسی در اردبیل می گوید: روحانی به اردبیلهاوعده هایی همچونراه آهنو اشتغال داده بود ولی اینوعده های وی محقق نشد.

وی افزود: البته اینوعده هادر حافظه تاریخی مردم اردبیلثبت شدهاست و انتظار می رفت روحانی در سفر انتخاباتی خود به اردبیل پاسخگوی قول های داده شده اش می بود ولی وی در سخنان خود اجرا و تکمیل پروژه ملی راه آهن اردبیل میانه را ملزوم و مشروط به پیروزی در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری عنوان کرد.

 

شرط روحانی برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیل میانه!
شرط روحانی برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیل میانه!

شرط روحانی برای تکمیل پروژه راه آهن اردبیل میانه!

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد