سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67055
|
08:18 - 1396/02/28
نسخه چاپی

شهردار مشگین شهر:

نهضت آسفالت در مشگین شهر آغاز شد

نهضت آسفالت در مشگین شهر آغاز شد
شهردار مشگین شهر گفت: طبق وعده هایی که به شهروندان داده بودیم عملیات لکه گیری خیابانهای سطح شهر پایان یافته و اکنون با مساعد شدن شرایط جوی نهضت آسفالت خیابانهای شهر در نقاط مختلف آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، مسعود خیرجو شهردار مشگین شهر در بازدید از عملیات گسترده آسفالت ریزی خیابان باهنرشمالی گفت: طبق وعده هایی که به شهروندان داده بودیم با مساعدتر شدن شرایط جوی عملیات عمده آسفالت ریزی خود در نقاط مختلف سطح شهر را آغاز شده و خوشحال هستیم که به وعده های خود جامه عمل پوشاندیم.

 

وی اظهار داشت: عملیات لکه گیری خیابانهای سطح شهر از مدت ها قبل و از اواخر اسفند ۹۵ آغاز شده بود و تا امروز ادامه داشته و بنا به شرایط نامساعد جوی منتظر شرایط مطلوب برای آسفالت ریزی بودیم که بحمدالله با تحقق این امر عملیات گسترده آسفالت ریزی نیز شروع شد.

 

شهردار مشگین شهر با بیان اینکه مصالح مورد نیاز از جمله شن و ماسه و قیر مورد نیاز از ماهها قبل و در سال ۱۳۹۵ در کارخانه و استخر قیر ذخیره شده بود و مشکلی از بایت تامین مصالح نداشتیم تاکید کرد: همه عوامل از جمله نیروی انسانی دست به دست هم داده اند تا انقلابی نوین در حوزه آسفالت ریزی شهر اتفاق بیفتد و مشکلات مردم فهیم و شریف مشگین شهر در حوزه آسفالت برطرف شود و بعد از مدت ها خیابان‌هایی صاف و هموار را نظاره گر باشند.

 

خیرجو در ادامه با اشاره به اینکه کیفیت آسفالت تهیه شده در اولویت مهم و اصلی قرار دارد گفت: ناظرین ما هم در کارخانه آسفالت واقع در روستای کنگرلو و هم حین پخش و توزیع آسفالت تمامی استانداردهای فنی را لحاظ و مورد بررسی قرار می دهند و چنانچه کیفیت آسفالت تهیه شده و فعالیت‌های پیمانکاران در پخش مورد تائید نباشد تا رفع نواقصات موجود از ادامه فعالیت آنها جلوگیری و با انتشار فراخوان عمومی از سایر پیمانکاران حوزه پخش و توزیع آسفالت دعوت و عقد قرارداد انجام خواهد شد.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا پایان فصل کاری ۹۶ بتوانیم بیش از آنچه به مردم جهت آسفالت ریزی وعده دادیم عمل کنیم و یقیناً با برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته تحقق این وعده ها دور از دسترس نبوده و خواهیم توانست رضایت و خشنودی شهروندان فهیم مشگین شهر را جلب کنیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد