سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67067
|
10:48 - 1396/02/28
نسخه چاپی

واژگونی تراکتور منجر به مرگ کشاورز نیری شد

 واژگونی تراکتور منجر به مرگ کشاورز نیری شد
واژگونی تراکتور در روستای قورتولموش شهرستان نیر باعث فوت راننده اش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز،در این حادثه که در روستای قورتولموش بخش کورائیم نیر روی داد، یک دستگاه تراکتور در کنار جاده واژگون شد.

 

بعد از این حادثه اهالی روستا با خودروی شخصی مصدوم را به درمانگاه کوراییم منتقل می کنند ولی علی رغم تلاش برای احیا بیمار به خاطر شدت جراحات وارده این فرد میانسال جان خود را از دست داد.

 

 علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

 

واژگون شدن تراکتور، سقوط از تراکتور، له شدن زیر تراکتور، زیر گرفتن، تصادف با وسایل موتوری دیگر و گیر افتادن در محور توان دهی را از جمله حوادثی برشمرد که یک راننده تراکتور با آنها مواجه است و براساس ارزیابی های صورت گرفته از صحنه های تصادف تراکتور، حدود سه چهارم آسیب های واژگونی تراکتور، ناشی از واژگون شدن به پهلو است.

 

احتمال آسیب ندیدن از یک تراکتور واژگون شده بسیار کم است. مگر اینکه تراکتور مجهز به محافظ واژگون شدن و کمربندهای ایمنی باشد. واژگون شدن به عقب در عرض کمتر از 1/5 ثانیه بعد از بالا رفتن اتفاق می افتد.

 

اپراتور کمتر از 3/4 ثانیه فرصت دارد که پی ببرد چه اتفاق در شرف جریان است و اقدامات لازم را بخواهد انجام دهد. معمولاً قبل از اینکه راننده برای جلوگیری از سقوط تراکتور کاری انجام دهد تراکتور واژگون شده است.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد