سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67077
|
17:22 - 1396/02/28
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

حضور پرشکوه مردم در انتخابات،مظهر اقتدار ملی است/بیکاری در کشور موج می زند/رییس جمهور باید شجاع و نترس باشد

	حضور پرشکوه مردم در انتخابات،مظهر اقتدار ملی است/بیکاری در کشور موج می زند/رییس جمهور باید شجاع و نترس باشد
امام جمعه اصلاندوز گفت:حضور پرشکوه ملت آگاه ایران اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت مظهر اقتدار ملی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در گفت و گو با خبرنگارارس تبارضمن تبریک فرارسیدن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، فردا جمعه 29 اردیبهشت را روز عید مردم نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت:امید است مردم غیور ایران اسلامی بخصوص عشایر و مردم مغان با حضور پرشکوه در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار بزنند.

وی افزود:در این برهه از زمان حساس هم برای دنیا و هم برای نظام دو انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برگزار می شود که انتخابات ریاست جمهوری مهمتر از همه انتخابات کشور است چرا که سپردن مسایل مختلف کشور از جمله اقتصادی،سیاسی و اجتماعی و غیره به یک شخص است.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به انتخاب معیارهای اصلح گفت:امیدواریم ملت غیور ایران اسلامی با تاسی از امام راحل و مقام معظم رهبری کسی که بتواند کشور را بخوبی ناخدایی کند این شخص از سوی مردم ایران انتخاب شود.

حجت الاسلام اسدزاده در ادامه با بیان اینکه رییس جمهور باید زهد و خداگرایی و خدادوستی داشته باشد افزود:حامی دین بودن و هوای نفس نداشتن،نترسیدن از دشمن و حامی محرومان و مستضعفان از جمله معیارهای یک رییس جمهور موفق است.

وی با بیان اینکه کسی که می خواهد بر 80 میلیون جمعیت مسئولیت کند باید دارای پشتکار و از تنبلی دوری کند و به فکر حل مشکلات مردم و بخصوص جوانان باشد گفت:الان بیکاری در کشور موج می زند بسیاری از جوانان کشور بیکار هستند،مشکلات ازدواج دارند، جوانانی که برای اخذ وام 10 میلیون تومان ازدواج با مشکلات زیادی مواجه می شوند و یا نمی تواند بگیرد.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه افزود:رییس جمهور باید بلند همت باشد،استقامت در برابر مشکلات،رییس جمهور با تیمی کار کند که محکم و کاربلد و جوان باشد. تیمی که خسته است و خوابش می برد و تیمی که روی صندلی خود نمی تواند راحت بنشید ما نمی گوییم اینها بد هستند برای کشور هم زحمت کشیدند اما جوانان می توانند در پیشرفت کشور تاثیرگذار باشند.

حجت الاسلام اسدزاده گفت:متاسفانه جوانان صاحب ندارند از آنها کار خواسته نمی شود، جوانان فکر و اندیشه دارند نظام را دوست دارند ما نباید به چند نفر برسیم بقیه را فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه رییس جمهور ایران باید شجاع و نترس باشد گفت:پرهیز از خشم و غضب،رییس جمهوری که می خواهد به 80 میلیون جمعیت مسئولیت کند باید سینه گشاده و سعه صدر و تواضع داشته باشد.

امام جمعه اصلاندوز گفت:رییس جمهور باید همه را بپذیرذ ،دشمن ستیز و دشمن شناس باشد به دشمن اطمینان نکند .کسانی که به دشمن اطمینان کردند الان دچار ناامنی شده اند مثل افغانستان و عراق. اما ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه،رهبری،خون شهدا بخصوص ملت آگاه ایران اسلامی در جزیره امن دنیا قرار گرفته است.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان خاطرنشان کرد:امیدواریم ملت با بصیرت ایران در روز 29 اردیبهشت با حضور پرشکوه در پای صندوق های رای، اصلح ترین را انتخاب کنند چرا که این حضور مثل سالهای گذشته باعث اقتدار و بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد