سرویس: سیاسی
کد خبر: 67079
|
18:52 - 1396/02/28
نسخه چاپی

عدم صدور کارت خبرنگاری برای سایت آران مغان توسط فرمانداری پارس آباد جهت پوشش انتخابات

 عدم صدور کارت خبرنگاری برای سایت آران مغان توسط فرمانداری پارس آباد جهت پوشش انتخابات
در حالي كمتر از 24 ساعت تا آغاز انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراي اسلامي شهر و روستا باقي مانده که کارت خبرنگاری برای خبرنگار آران مغان جهت پوشش اخبار اين انتخابات صادر نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، در این روزهای حساس و سرنوشت ساز که وظیفه خبرنگاران در اطلاع رسانی بسیار مهم می باشد علی رغم پیگیری های مدیر مسئول سایت آران مغان که هم عنوان مدیرمسئولی، هم خبرنگاری و هم عکاسی سایت را برعهده دارد فرمانداری پارس آباد کارت خبرنگاری جهت پوشش اخبار انتخابات 29 اسفند صادر نكرده است.

در حالي به گفته مسئول حراست فرمانداری شهرستان پارس آباد قريب به 15 خبرنگار و عکاس برای پوشش انتخابات 29 ارديبهشت در شهرستان پارس آباد كارت تردد خبرنگاري صادر شده است كه جای تعجب است که این هم خبرنگار با چه معياري و چگونه انتخاب شده اند.

این در حالیست که سایت " آران مغان " به عنوان یک مرجع خبری در منطقه و به لحاظ رتبه بندی های معمول نیز پربازدیدترین رسانه شهرستاني استان می باشد و همیشه در همه مراسمات بزرگ و عمومی اعم از ارتحال امام(ره)، یوم الله های روز قدس، 13 آبان و 22 بهمن و ... گزارش های خبری و تصویری بسیار خوب نه تنها از منطقه مغان بلكه سراسر استان به تصویر کشیده است و بسیاری از کارشناسان رسانه، نخبگان و مدیران استانی عملکرد این سایت را حتي فراتر از يك خبرگزاری می دانند.

جای تعجب اینجاست که در رابطه با پوشش خبری و تصویری انتخابات 29 ارديبهشت، برای برخی سایت های با رتبه های خیلی خیلی پایین تر از پایگاه خبری آران مغان و حتی افرادی که صبغه ای در خبرنگاری و ... ندارند، کارت صادر شده است.

این اقدام تامل برانگيز فرمانداری پارس آباد در عدم صدور کارت خبرنگاری برای این رسانه، با اظهارات فرماندار اين شهرستان كه در 17 مرداد 95 (روز خبرنگار) در جمع اصحاب رسانه و خبر منافات دارد که گفته بود «كار مقدس خبرنگار، جهاد در عرصه خبرنگاري است و باید حمایت های لازم از این قشر پر تلاش بعمل آید و حفظ حرمت، جایگاه خبرنگاران و بحث بهبود وضعیت معیشت آنها مورد توجه قرار بگیرد».

اگرچه این پایگاه خبری تحلیلی در طول 5 سال فعالیت خود به نیکی ثابت کرده است که برای پوشش اخبار و گزارشات خبری و تصویری مراسم و مناسبت های بزرگ ملی و مذهبی، انعکاس مشکلات مردمی، معرفی توانمندی و ظرفیت ها، بیان نارسایی و آسیب ها و ... ، همراه و همگام با عموم مردم عمل کرده و هیچ وقت منتظر و معطل صدور کارت و ... از سوی هیچ اداره و مدیری نمانده و نخواهد ماند. 

امروز هم " آران مغان" در پوشش اخبار و تصاویر مربوط به حماسه پر افتخار و شکوهمند انتخابات 29 ارديبهشت ماه به عنوان بهترین تجلی گاه بیعت امام و امت و مظهر ظهور و بروز همراهی مردم و نظام اسلامی، سنگ تمام خواهد گذاشت و یکبار دیگر نشان می دهد که مثل همیشه همراه استوار نظام و انقلاب، مردم و رهبری معظم بوده و خواهد بود.

گفتني است؛ مجوز فعاليت پايگاه خبري آران مغان در 18 مرداد 95 از سوي دبیر هیات نظارت بر مطبوعات كشور صادر شده است و اين در حالي است كه خبرنگار اين سايت علاوه بر همكاري با شبكه اطلاع رساني دانا، سبلانه، خبرگزاري بسيج، سابقه همكاري با خبرگزاري نسيم، تسنيم و روزنامه عصر ايرانيان را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد