سرویس: پارس آباد
کد خبر: 67100
|
12:08 - 1396/02/29
نسخه چاپی

صبح امروز؛

امام جمعه و فرماندار پارس آباد رای خود را به صندوق انداختند + عكس

	امام جمعه و فرماندار پارس آباد رای خود را به صندوق انداختند + عكس
در نخستین ساعات اخذ رای گیری امام جمعه، فرماندار و جمعي از مسوولان پارس آباد مغان با حضور در شعبه يك اخذ آرا در مسجد جامع اين شهر رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در شهرستان پارس آباد آغاز شده و گزارش ها از حضور پرشور مردم در شعب اخذ رای در پارس آباد حکایت دارد.

امام جمعه پارس آباد هنگام انداختن آرای خود در شعبه یک اخذ آرای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در مسجد جامع پارس آباد گفت: دشمنان با تمام توان به دنبال بی اعتنایی مردم به انتخابات هستند ولی مشارکت گسترده مردم توطئه های آنها را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام سيد سعيد رشادي با بيان اينكه ملت ایران امروز با حضور گسترده در پای صندوق های رای یک بار دیگر به دنیا خواهند فهماند پای نظام و رهبری هستند، تصريح كرد: شرکت در انتخابات وظیفه ای شرعی و ملی و به نوعی تایید نظام و انقلاب است.

در نخستین ساعات اخذ رای گیری علاوه بر امام جمعه و فرماندار، فرمانده سپاه ناحيه بسيج، دادستان، رئيس دادگستري و معاون فرماندار پارس آباد مغان نيز با حضور در شعبه يك اخذ آرا در مسجد جامع اين شهر رای خود را به صندوق انداختند.

بر اساس اين گزاش، در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر و و روستا 126 هزار نفر در شهرستان پارس آباد واجد شرایط رای دادن هستند و 230 شعبه ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم در اين شهرستان دایر شده که از این تعداد 82 شعبه شهری و بقیه روستایی است.

 

///

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد