سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67114
|
15:52 - 1396/02/29
نسخه چاپی

امام جمعه اصلاندوز:

بعد از انتخابات رقابت ها باید به رفاقت تبدیل شود

بعد از انتخابات رقابت ها باید به رفاقت تبدیل شود
امام جمعه اصلاندوز با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت:بعد از انتخابات رقابت ها باید به رفاقت تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با بیان اینکه نقش مردم نقش اساسی و کلیدی است گفت:گاهی این نقش با حضور در عرصه های مختلفی همچون راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس و در مصلای نماز جمعه تجلی می یابد و گاهی در پای صندوق های رای که زیباترین جلوه دموکراسی و مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان می کشد.

وی با بیان اینکه اعتماد و اعتقاد به مردم مهم ترین کانون اقتدار و عزت ملی است افزود:بدین جهت مورد تاکید بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام و خلف صالح ایشان امام خامنه ای بوده است که 29 اردیبهشت سال 96 به فضل الهی خود بهترین گواه بر این مدعاست.

امام جمعه اصلاندوز تولید فزاینده قدرت ملی و تقویت کارآمدی نظام برای خدمت بیشتر را از کارکرهای نتیجه انتخابات دانست و گفت:لازمه این امر سلامت امنیت و تمکین به قانون و نتیجه انتخابات است.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه در پایان رای گیری رقابت ها باید به رفاقت ها تبدیل شود افزود:در جهت تقویت اتحاد و انسجام ملی هر آنچه که ثمره رای و اعتماد و اقبال اکثریت مردم باشد مورد حمایت همه آحاد قرار گیرد که در این صورت انتخابات می شود پشتوانه اقتدار ملی .

امام جمعه اصلاندوز کارآمدی،متکی به ظرفیت های درون زای داخل کشور،عدالت خواه و عدالت گرا و عدالت منش،قانونگرایی،استکبار ستیز و برخوردار از سیاست خارجی،متکی به مردم سالاری دینی و مستقل و متکی به خود و بدون وابستگی به غرب و شرق را از شاخص های دولت اسلامی عنوان کرد.

وی توسعه شکاف اقتصادی بین فقیر و غنی،عدم تربیت نسل جوان انقلاب اسلامی،گسترش فساد در سیستم اداری و اقتصادی،عدم دقت در گزینش مدیران و کارگزاران را از نشانه های عدم تحقق دولت اسلامی ذکر کرد.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس در سال 1361 و روز مقاومت را تبریک گفت.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد