سرویس: سیاسی
کد خبر: 67118
|
16:50 - 1396/02/29
نسخه چاپی

امام جمعه پارس آباد مغان:

اولویت نخست در انتخابات حضور حداکثری مردم است

اولویت نخست در انتخابات حضور حداکثری مردم است
امام جمعه پارس آباد با اشاره به اينكه انتخابات برای ملت ایران به منزله يك جشن ملي است، گفت: اولویت نخست و معیار مهم در انتخابات حضور حداکثری مردم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآران مغان، حجت‌الاسلام سيد سعيد رشادي ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس آباد با اشاره به انتخابات امروز رياست جمهوري و شوراهاي شهر و روستا با بیان اینکه شرکت در این انتخابات، يك وظيفه شرعي است، گفت: اولویت نخست و معیار مهم در انتخابات حضور حداکثری مردم است.

وي با اشاره به حضور گستره مردم در پای صندوق‌های رأی افزود: انتخابات برای ملت ایران به منزله جشن ملي و حماسه‌ای است که با حضور چشمگیر ملت پای صندوق‌های رأی، جواب محکمی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مي دهد.

رشادي ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات، هيات هاي اجرايي و نظارت شهرستان پارس آباد، تصريح كرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات بار دیگر پایبندی خود به ولايت فقيه و نظام جمهوری اسلامی ايران را نشان خواهند داد.

امام جمعه پارس آباد مغان با اشاره به فرارسيدن سالروز آزاد سازی خرمشهر، روز مقاومت، ايثار و پيروزي، گفت: آزاد سازی خرمشهر یک حادثه تاریخی برای ملت ماست که با نصرت الهي تحقق یافت.

رشادي در ادامه به لزوم صرفه جويي و مصرف درست آب و برق تاكيد كرد و خواستار توجه بيشتر مردم به این مسأله مهم شد.

وي همچنين به نارضايتي اهالي روستاي اجيرلو نسبت به نبود بهداشت مناسب در اين روستا اشاره كرد و گفت: مردم اجیرلو از عدم بهداشت و كشتار غيرمجاز دام و طيور در اين منطقه ناراضي هستند و ضرورت دارد شبكه بهداشت و همچنين دامپزشكي شهرستان به اين موضوع رسیدگی كنند.

امام جمعه پارس آباد در ادامه به درخواست اهالي محله ايثارگران از شهرداري و شوراهاي شهر مبني بر رسيدگي و توجه به آسفالت خيابان اين محله اشاره كرد و خواستار حل اين مشكل شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد