سرویس: سبلان ما
کد خبر: 67149
|
13:45 - 1396/02/30
نسخه چاپی

نماینده مردم اردبیل به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت

نماینده مردم اردبیل به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت
صدیف بدری با صدور پیامی با تبریک به ملت ایران برای خلق حماسه حضور در انتخابات، برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ماصدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن تبریک به ملت ایران برای خلق حماسه حضور در انتخابات، برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد. متن پیام بدین شرح است:

ملت سرافراز ایران اسلامی در روز 29 اردیبهشت ماه، با حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بار دیگر تصویری شکوهمند از عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خلق نمود. تصویری که یاس و نومیدی دشمنان این مرز و بوم را بیش از پیش سبب گردید. یقینا پیروز واقعی دو کارزار انتخاباتی سرنوشت‌ساز اخیر، مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند و این نمایش شکوهمند همچون سندی خوش‌نقش در تاریخ پرافتخار این کشور خودنمایی خواهد کرد.

اینجانب ضمن عرض تبریک به برادر ارجمندم جناب آقای حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب ملت ایران، امیدوارم در سایه رهنمودهای روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از تجارب سال‌های اخیر، تعامل و همکاری سازنده قوای سه‌گانه و یاری خداوند متعال، گام‌هایی موثر در جهت رفع مسائل و مشکلات جامعه، به ویژه در حوزه‌هایی همچون اشتغال، تولید و مسکن، برداشته و با اعتقاد عملی به اصل شایسته‌سالاری و تخصص‌گرایی و پرهیز از هرگونه نگاه تبعیض‌آمیز، شاهد رشد و توسعه متوازن کشور باشیم.

در این میان مردم استان محروم اردبیل، چشم انتظار توجه هرچه‌بیشتر مسوولان، علی‌الخصوص در حوزه‌هایی همچون حمل و نقل - نظیر اتصال به شبکه ریلی کشور، توسعه بزرگراهی وآزادراهی جاده‌های استان و رفع مشکلات حمل و نقل هوایی- کشاورزی، صنعت، گردشگری و ... هستند. ان شالله خداوند متعال برای تمامی دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جزای خیر عنایت بفرماید.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد