سرویس: وبگردی
کد خبر: 67175
|
10:18 - 1396/02/31
نسخه چاپی

مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا

استقلال ایران- العین امارات؛ صعود ۵۰ درصدی در آزادی

استقلال ایران- العین امارات؛ صعود ۵۰ درصدی در آزادی
تیم فوتبال استقلال دوشنبه در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم العین امارات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازفارس، آبی‌پوشان ساعت 20 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم العین امارات می‌روند. استقلال با هوادارانش باید به یک پیروزی خانگی برسد تا با خیالت راحت در امارات بازی کند. شاید اولین هدف آبی‌پوشان گل نخوردن در این مسابقه باشد. العین تیمی است که عمر عبدالرحمان بهترین بازیکن فوتبال آسیا را در اختیار دارد اما استقلال هم سرشار از بازیکنان مستعد ایرانی است. 

بزرگترین دغدغه استقلال در این بازی غیبت امید ابراهیمی ملی‌پوش به دلیل مصدومیت است. امید نورافکن نیز همراه تیم ملی جوانان به کره جنوبی سفر کرده تا در این شرایط فرشید باقری گزینه اصلی منصوریان برای حضور در خط هافبک تیمش باشد.  

یار دوازدهم استقلال در این بازی هوادارانش هستند و با حمایت هوشمندانه آنها آبی‌پوشان می‌توانند به یک برد ارزشمند برسند. البته هواداران استقلال باید مراقب رفتار برخی از تماشاگرنماها باشند زیرا پرتاب لیزر ، سنگ و بطری آب به سمت زمین مسابقه ممکن است عواقب سخت سنگینی برای شاگردان منصوریان داشته باشد.

العین در لیگ امارات به مقام چهارم رسید و استقلال نایب قهرمان لیگ برتر شده است. جوانان ایرانی نباید استعداد و توانایی خود را مقابل نایب قهرمان آسیا دستکم بگیرند. پیروزی در این بازی خانگی باعث می‌شود که استقلال نیمی از راه صعود را طی کند.

داوران چینی این بازی را قضاوت خواهند کرد.

اسامی داوران این بازی به شرح زیر است:

داور وسط: فو مینگ

کمک اول:  هو ویمینگ

کمک دوم: وانگ دژین

داور چهارم: هتاب هانا از سوریه

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد