سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67195
|
12:16 - 1396/02/31
نسخه چاپی

بیانیه امام جمعه اصلاندوز و فرمانده ناحیه عشایری بمناسبت انتخابات 29 اردیبهشت

بیانیه امام جمعه اصلاندوز و فرمانده ناحیه عشایری بمناسبت انتخابات 29 اردیبهشت
امام جمعه اصلاندوز و فرمانده ناحیه عشایری بمناسبت خلق حماسه سیاسی مردم در انتخابات روز 29 اردیبهشت بیانیه مشترک صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز و سرهنگ بنیادی فرمانده ناحیه عشایری در پیامی مشترک خلق حماسه سیاسی در انتخابات 29 اردیبهشت را به مردم ایران و بخصوص مردم ولایتمدار و عشایر غیور منطقه اصلاندوز تبریک گفتند.
 
متن بیانیه بدین شرح است...
                                      بسم الله الرحمن الرحیم
 انقلاب بزرگ اسلامی ايران با رهبری عالمانه حضرت امام خمينی(ره) و با الهام از انديشه‌های ناب اسلامی، جلوه‌ای از نور و حقانيت اسلام عزيز را به جهان تاباند و بيداری اسلامی را پايه‌ريزی كرد و الگويی را برای مستضعفان و محرومان جهان شكل داد.

موج مخالفت‌ها و تهديدهای پوشالی استكبار با ملت شريف ايران چيزی جز ناكامی و ذلت برای آنان در پی نداشت و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌ها، اتمام حجتی بود با مخالفان انقلاب اسلامی كه ايران و ايرانی همواره از آرمان‌های ارزشی خود كوتاه نمی‌آید.

ملت سلحشور ایران اسلامی به‌ خصوص مردم و عشایر شهيدپرور اصلاندوز، بار‌ديگر با مشاركت گسترده و بی‌نظير خود در انتخابات دوازدهمین دوره رياست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت، حماسه‌ای بزرگ آفريده و ثابت کردند پشتيبان نظام و آرمان‌های بلند رهبر كبير انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری هستند.

اینجانبان ،حضـور پرشکوه مردم شریف اصلاندوز در این آزمون بزرگ الهی را به ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و تمامی شما مردم ولایتمدار و عشایر غیور تبریک و تهنیت عرض نموده، استمرار نصرت الهی و فتح قلل سیاسی جهان را از درگاه حضرتش مسالت می نماییم.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد