سرویس: وبگردی
کد خبر: 67198
|
13:46 - 1396/02/31
نسخه چاپی

ستاره استقلال زیر نظر سایت ای اف سی

کاوه رضایی: در آزادی به هیچ تیمی نمی‌بازیم

کاوه رضایی: در آزادی به هیچ تیمی نمی‌بازیم
در آستانه بازی استقلال با العین سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به سراغ کلیدی ترین مهره آبی های پایتخت رفت و با این بازیکن گفتگوی مفصلی انجام داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از "ورزش سه"، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش گفتگوی مفصلی با کاوه رضایی مهاجم استقلال انجام داد که در آستانه رویارویی این تیم با العین در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بخش هایی از آن را روی خروجی خود قرارداد جایی که کاوه مدعی شد طرفداران استقلال انتظار دارند تیم محبوب شان تحت هر شرایطی در بالاترین سطح به مصاف رقبا رفته و با برد بیرون بیاید.

 


در ابتدای این مصاحبه نویسنده سایت AFC آورده است:« زمانی که استقلال یکی از تیم‌های بزرگ ایران پا به میدان بازی می‌گذارد و در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شود تا بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی را مقابل العین امارات انجام دهد، کاوه رضایی، مهاجم استقلال خیلی خوب می‌داند هیچ چیزی هواداران پرشور استقلال را راضی نمی‌کند مگر اینکه بهترین عملکرد را داشته باشد.مهاجم 25 ساله استقلال دومین فصل حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می کند. اتفاقا او در فصل اول حضور در آسیا به همراه ذوب آهن اصفهان نیز موفق شد به مرحله یک هشتم نهایی برسد. او در این فصل موفق شد در آسیا 4 گل در شش بازی بزند و آمار بهتری را نسبت به فصل اولش که تنها یک گل زد، به جای بگذارد.اما تجربه حضور در استقلال که جزو بزرگترین باشگاه‌های آسیا است کاملا متفاوت است و  فشار و توقعات زیادی را بر روی او می‌گذارد». در ادامه مصاحبه کاوه با سایت AFC منتشر شد که بخش هایی از آن را می خوانید.

 


استقلال تجربه سختی برای من است


استقلال یکی از تیم‌های بزرگ ایران و آسیا است. زمانی که در استقلال بازی می‌کنید فشار زیادی بر بازیکنان وجود دارد و در هر بازی باید تمام تلاش خود را انجام دهید . اما مساله بازی ما نیست بلکه باید بهتر عمل کنیم زیرا هواداران در هر بازی از شما این انتظار را دارند که بهتر از بازی قبل باشید و جزو بهترین ها قرار بگیرید. آمدن به استقلال برای من تجربه سختی بود زیرا باید همیشه در هر بازی در بهترین شرایط موجود باشم.

 


امسال به العین نمی بازم


باید در سال گذشته به همراه ذوب آهن به جای العین ما به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسیدیم اگر در مرحله یک هشتم شکست نمی‌خوردیم. به نظرم این شکست به خاطر کم تجربگی ما بود. اما امسال کاملا متفاوت با سال گذشته است. امسال تیم و همبازی‌هایم تجربه زیادی دارند. بازیکنانی در ترکیب استقلال داریم که در جام جهانی، لیگ‌های اروپایی و لیگ‌های بزرگ تجربه بازی دارند و در نتیجه جو باشگاه کاملا متفاوت است.

 


با 90 هزار طرفدار به هیچ تیمی نمی بازیم


 ما در هر بازی حمایت 90 هزار هوادار را داریم که این کمک زیادی را به ما می‌کند. مثلا در بازی با السد در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عامل مهمی در کسب پیروزی ما بودند. ما در ادامه رقابت‌های آسیا در هر بازی عملکردمان بهتر می‌شود چون اهداف بزرگی در سر داریم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد