سرویس: وبگردی
کد خبر: 67201
|
13:52 - 1396/02/31
نسخه چاپی

قراردادی که مانع جدایی ستاره سایپاست

ترابی می‌خواهد، دایی نمی‌خواهد!

ترابی می‌خواهد، دایی نمی‌خواهد!
ستاره‌ی دو فصل اخیر فوتبال ایران اکنون به دنبال فضای جدیدی است و این در حالی است که بعید به نظر می‌رسد علی دایی و باشگاه سایپا چنین فرصتی به او بدهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از"ورزش سه"، مهدی ترابی با تکنیک خاص خود در کنار سرعت و قدرت گلزنی در دو فصل اخیر به ستاره و پدیده فوتبال ایران تبدیل شده است. در حالی که طی دو فصل اخیر بارها به سوژه نقل و انتقالات تبدیل شده بود، اکنون به فصل پایانی قرارداد خود با این باشگاه طبق ادعای مسوولان این تیم رسیده و باید دید چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت.


ملی‌پوش 22 ساله‌ی سایپا در پنجمین فصل حضورش در جمع این تیم، اکنون به دنبال فضایی جدید است تا بتواند ضمن اینکه توانایی فنی خود را بیشتر به نمایش بگذارد، از فرصت ستاره شدن خود نیز استفاده کرده و بتواند جایگاه ویژه‌ای در ترکیب تیم ملی در جام جهانی نیز به خود اختصاص دهد.


مهدی ترابی اکنون علاوه بر استقلال و پرسپولیس، سپاهان و تیم‌های خارجی را نیز خریدار خود می‌بیند و البته با توجه به ادعای مسوولان باشگاه سایپا پیشنهادات خارجی او در شان این بازیکن نبوده که آنها مجوز جدایی او را صادر کنند.


با این حال با توجه به تغییرات فنی شکل گرفته در این تیم و حضور علی دایی، جدایی این بازیکن از جمع نارنجی پوشان سخت‌تر از گذشته به نظر می‌رسد. سرمربی قهرمان جام حذفی لیگ شانزدهم که بلافاصله راهی سایپا شد تا در جایی که اولین قهرمانی خود را جشن گرفته بود سمت سرمربیگری و جانشینی حسین فرکی را برعهده گیرد، خواهان حضور ستاره‌ها و در اختیار داشتن تیمی قدرتمند برای ادامه موفقیت خود است و در این راه نمی‌خواهد مهدی ترابی را به عنوان ستاره تیمش از دست بدهد و این را به مدیران باشگاه نیز انتقال داده است. این درخواست علی دایی راه درخواست تیم‌های داخلی برای در اختیار گرفتن این بازیکن به طور کامل خواهد بست.


هر چند مهدی ترابی پیش از این به صراحت از علاقه خود برای ترک سایپا و تجربه فضای جدید خبر داده است: خودم دوست دارم فوتبالم را در خارج از ایران پی بگیرم و اگر نشد دوست دارم در یکی از تیم‌های مطرح ایران بازی کنم. مطمئنا برای فصل بعد با مشورت باشگاه بهترین تصمیم را خواهم گرفت.


رضا درویش، مدیرعامل سایپا نیز در دومین فصل حضورش روی صندلی مدیریت باشگاه نمی‌خواهد تجربه فصل گذشته و استرس‌های مربوط به احتمال سقوط را تجربه کند و در این راه تمام ابزار موفقیت را در اختیار تیم هدایت فنی جدید قرار خواهد داد. ابزار موفقیتی که مطمئنا اصلی‌ترین آن بقای مهدی ترابی خواهد بود مگر اینکه او با پیشنهادی جدی و فوق العاده از لیگ‌های اروپایی مواجه شود.


خصومت علی دایی با مدیران فعلی پرسپولیس و در کنار آن عدم رضایت برای قدرتمندتر شدن استقلال با علیرضا منصوریان نیز دیگر عواملی است که باعث خواهد شد تا سرمربی فعلی سایپا مخالفت تمام قد خود برای انتقال این ستاره جوان به سرخابی‌ها را اعلام کند و درویش هم با توجه به سابقه‌ی علی دایی نمی‌خواهد در ابتدای این راه همکاری با او دچار چالش شود و مطمئنا راضی به اهدای رضایت به ستاره جوان خود نخواهد شد تا پروسه‌ی انتقال مهدی ترابی به تیم‌های دیگر داخلی بسته شده تصور شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد