سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67208
|
23:41 - 1396/02/31
نسخه چاپی

رییس ستاد انتخابات اصلاندوز خبر داد؛

مشارکت 85 درصدی مردم اصلاندوز مغان در انتخابات 29 اردیبهشت

مشارکت 85 درصدی مردم اصلاندوز مغان در انتخابات 29 اردیبهشت
رییس ستاد انتخابات اصلاندوز گفت:میزان مشارکت مردم این بخش مرزی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر روستا حدود 85 درصد برآورد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار"سیدعباس مینایی" امروز یکشنبه گفت:بار دیگر برگ زرینی از جمهوریت و اسلامیت،استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط شما مردم عزیز و گرامی ورق زده شد که همانا مشارکت حداکثری عزیزان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و لبیک عاشقانه به دعوت رهبر معظم انقلاب بود.

وی افزود:بر خود وظیفه می دانم بعنوان بخشدار و خدمتگزار مردم بخش از حضور حداکثری در پای صندوق های رای صمیمانه و صادقانه تشکر و قدردانی کنم.

بخشدار اصلاندوز گفت:شایسته است که اینجانب از تمامی دست اندرکاران انتخابات علی الخصوص استاندار اردبیل،معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان،فرماندار محترم و تلاشگر شهرستان پارس آباد،ائمه جمعه معزز پارس اباد و اصلاندوز،ریاست دادگاه و عوامل تحت امر،فرمانده محترم نیروی انتظامی و نیروهای جان بر کف انتظامی شهرستان،سربازان گمنام امام زمان،سپاه،بسیج و به ویژه هیآت های محترم نظارت و اجرایی بخش و شهرستان و همکاران ستادی و اصحاب رسانه تشکر و کمال قدردانی را داشته باشم.

مینایی در ادامه گزارشی از اقدامات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در بخش نیز اشاره کرد و گفت:در انتخابات 29 اردیبهشت امسال تعداد رای صحیح ماخوذه در صندوق های انتخابات17 هزار و 500 رای بود.

رییس ستاد انتخابات اصلاندوز با اشاره به حضور پرشور مردم منطقه در پای صندوق های رای، گفت: میزان مشارکت مردم بخش اصلاندوز در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 85 درصد برآورده شده است.

وی با بیان اینکه در برگزاری انتخابات هرچه بهتر امسال،بیش از یک‌هزار و 100نفر کار اجرای انتخابات را در بخش اصلاندوز بر عهده داشتند افزود:برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 418 نفر در روستاها و  32 نفر در شهر اصلاندوز داوطلب شده بودند.

مینایی ادامه داد: در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر اصلاندوز در مجموع 33 نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد یک نفر انصراف داد و در نهایت 32 نفر به رقابت پرداختند.

بخشدار اصلاندوز افزود:در انتخابات 29 اردیبهشت 67 شعبه ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم در بخش اصلاندوز فعال شد که از این تعداد 5 شعبه شهری و بقیه روستایی بود.

مینایی به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در بخش اصلاندوز اشاره کرد و گفت:در این انتخابات حسن روحانی تعداد 10779 رای،سید ابراهیم رئیسی تعداد 6694 رای،سید مصطفی میرسلیم 98 رای و سید مصطفی هاشمی طبا نیز تعداد 57 رای را کسب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد