سرویس: وبگردی
کد خبر: 67230
|
11:42 - 1396/03/01
نسخه چاپی

داعش آمریکایی‌ها را تهدید کرد +فیلم

داعش آمریکایی‌ها را تهدید کرد +فیلم
گروهک تروریستی داعش در پیامی ویدئویی، از طرفدارانش در سراسر دنیا خواست به حملات تروریستی علیه آمریکایی‌ها اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازخبرنگاران جوان؛ گروهک تروریستی داعش در ویدئوی جدیدی، مردم آمریکا را به حملات تروریستی تهدید کرد. در این ویدئو یک عضو داعش صحبت‌هایی را به زبان انگلیسی خطاب به طرفداران حملات "گرگ تنها" ایراد می‌کند و از آنها می‌خواهد با کشتن کسانی که اسلام مورد نظر آنها را قبول ندارند، خود را آزاد کنند. وی از حامیان داعش می‌خواهد به هر نحوی که می‌توانند با انفجار ساختمان‌ها یا هجوم خودرو به میان جمعیت، در این حملات تروریستی شرکت کنند.

 
 در این کلیپ کوتاه همچنین انبار مخفی داعش نمایش داده می‌شود که در آن هواپیماهای بدون سرنشین و انواع تسلیحات نگهداری می‌شود. همچنین در قسمتی از ویدئو تصاویری از موقعیت‌های مکانی پرجمعیت آمریکا، از جمله میدان تایمز، خیابان پر رفت و آمد لاس وگاس و بانک‌های واشنگتن نمایش داده می‌شود.
 
این عضو داعش در بخشی از صحبت‌هایش خطاب به حامیان این گروهک در سرتاسر دنیا می‌گوید "آمریکا یکی از کشورهایی است که علیه مسلمانان جنگ راه می‌اندازد و علناً می‌گوید که می‌خواهد ریشه داعش را بخشکاند. آیا شما توانایی اینکه آمریکایی‌ها را در هم بکوبید ندارید؟ شما می‌توانید با کشتن این انسان‌های کافر خودتان را  از دست آنها برهانید. آنها کافرند و هرگز با شما محشور نخواهند شد".
 
این داعشی در قسمتی از ویدئو تعدادی از تجهیزات نظامی ازجمله راکت‌اندازهایی را که گفته می‌شود ساخت آمریکاست نمایش می‌دهد و می‌گوید اینها نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها چقدر احمق و کودن هستند.
 
 داعش
 
داعش
 
داعش
 
 
 
00:4400:44

دانلود فیلم

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد