سرویس: وبگردی
کد خبر: 67232
|
11:46 - 1396/03/01
نسخه چاپی

سردرگمی مردم از نتایج انتخابات شوراها؛

چرا سایت استانداری و فرمانداری‎های استان از دسترس خارج شد

چرا سایت استانداری و فرمانداری‎های استان از دسترس خارج شد
مصاحبه‎های متناقض رئیس ستاد انتخابات استان از آرای کاندیداهای شورای شهر اردبیل و شهرستان های دیگر در کنار قطعی سایت های اطلاع رسانی استانداری و فرمانداری ها، علامت سئوال جدی است که تاکنون کسی حاضر به پاسخگویی نیست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، چند روز قبل از برگزاری انتخابات همزمان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بدون اطلاع قبلی و یکباره پورتال اطلاع رسانی استانداری اردبیل و سایت های فرمانداری های استان به سایت وزارت کشور منتقل شد.
از آن مدت تا چند ساعت پیش هیچ گونه اطلاعیه و اخباری رسمی از طریق سایت استانداری و فرمانداری ها در اختیار مردم قرار نگرفته و مسئولان استان این گونه توجیه می کنند که اخبار و اطلاعیه های منتشره از طریق شبکه های تلوزیونی در حکم مکتوب تلقی می شود!
این مسئله وقتی نگرانی مردم را بیشتر می کند که بعد از چند روز از برگزاری انتخابات، همچنان آمار رسمی و قطعی مطابق فرم تعریف شده ستاد انتخابات از آرای نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در دسترس نیست و هر روز و ساعت، آمار جدید و متناقضی از زبان مسئولان منتشر می شود!
اخبار تائید شده حکایت از آن دارد که شماری از کاندیداهای شورای شهر اردبیل نسبت به شمارش و تجمیع آرا اعتراض جدی دارند و عدم شفافیت مسئولان انتخاباتی و بالا و پایین کردن اسامی در نتایج انتخابات را نشانه ای از احتمال تخلف تلقی می کنند.
اکنون پرسش جدی افکار عمومی و رسانه‌ها از مسئولان استان اردبیل این است که با چه دلیلی سایت‌های اطلاع رسانی استانداری و فرمانداری در این مدت از دسترس خارج شد و چرا نتایج انتخابات شورا طبق فرم تعریف شده آگهی نمی‌شود؟

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد