سرویس: اجتماعی
کد خبر: 67256
|
19:14 - 1396/03/01
نسخه چاپی

جلوه ای بهشت گونه از طبیعت سرخ شقایق ها در دشت مغان + تصاویر

 جلوه ای بهشت گونه از طبیعت سرخ شقایق ها در دشت مغان + تصاویر
جلوه ‏ای بهشت‏ گونه از طبیعت سرخ و آتشین مملو از شقایق‏ هایی که چشم هر بیننده‏ای را محصور خود می‏کند، یکی از جاذبه‏ های طبیعی و فصلی دشت مغان است که همه ساله در اردیبهشت‌ماه رخ می‏ نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از بهآران مغان، جلوه ‏ای بهشت‏ گونه از طبیعت سرخ و آتشین مملو از شقایق‏ هایی که چشم هر بیننده‏ای را محصور خود می‏کند، یکی از جاذبه‏ های طبیعی و فصلی دشت مغان است که همه ساله در اردیبهشت‌ماه رخ می‏ نماید.

این شقایق‌ های وحشی جلوه بسیار زیبایی را از طبیعت در دشت مغان به نمایش می گذارند که با چشم انداز رویایی خود توجه گردشگران و رهگذران را به سوی خود جلب می کنند. رویش شقایق های وحشی به قدری زیاد و چشمگیر است که در مزارع و دشت مغان گویا گل های شقایق کاشته اند.

شقایق‌ های وحشی كه در اصطلاح محلی به "لاله گولی" مشهورند این روزها پذيراي خانواده هايي بوده كه برای تفریح و تماشای شکوفه های گل شقایق به دشت و مزارع مغان رفته و خاطرات شیرین و به یاد ماندنی از طبیعت بهار را با گرفتن عکس به خاطره ها می سپارند.

همه ساله رویش شقایق های وحشی در منطقه مغان به خصوص از سمت ورودي تونل قره آغاج به پارس آباد جلوه هایی ویژه به وجود آورده است بگونه اي كه از اوايل اردیبهشت تا اواسط خرداد ماه زمین های زراعی و دامنۀ دشت زیبای مغان به وسعت چندین هکتار پوشیده از گل های شقایقی است که سرخی آن از دوردست ها قابل مشاهده است. گویی خالق هستی چادری سرخ بر دشت های سبز گسترده تا برای دقایقی آدمی را به درک قدرت لایزال خود به تأمل وا دارد.

 

///

///

///

///

///

///

///

///

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد