سرویس: گرمی
کد خبر: 67257
|
21:54 - 1396/03/01
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه گرمی:

بیش از 30برنامه مختلف در هفته مقاومت در گرمی اجرا می شود

بیش از 30برنامه مختلف در هفته مقاومت در گرمی اجرا می شود
فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: بیش از 30 برنامه مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی درهفته مقاومت درگرمی اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسیفار،سرهنگ پاسدار حسن نوری، فرمانده سپاه ناحیه گرمی امروز(دوشنبه) در نشست ستاد گرامیداشت سوم خرداد وسالروز ارتحال حضرت امام (ره) گفت: برنامه‌های بزرگداشت سی‌و‌پنجمین سالگرد حماسه آزادسازی خرمشهر براساس شعار حماسی من انقلابی‌ام در شهرستان گرمی  طرح‌ریزی شده است.

 

وی دراین نشست با تأکید بر این‌که آرامش و آسایش جامعه امروز ما مرهون خون شهدا و ایثارگران دیروز است با اشاره به اینکه همگان وظیفه داریم در راستای گرامیداشت دستاوردهای ایثار و شهادت بابرگزاری برنامه های فرهنگی در جامعه گام برداریم گفت: از جمله برنامه‌های شاخص پیش‌بینی شده برای سالروز آزادسازی خرمشهر می‌توان به حضور در گلزار شهدا، پخش ویژه برنامه های «بانگ مقاومت و پیروزی» در سوم خرداد، ویژه برنامه «میثاق با شهیدان ،دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، نواخته شدن زنگ پیروزی خرمشهر در سوم خرداد در مدارس گرمی ، برگزاری یادواره سه ماهه اول شهدای شهرستان ، فضاسازی و تبلیغات شهری، برپایی ایستگاه صلواتی و ایستگاه سلامت، نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقات هنری و ورزشی، گردهمایی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اشاره کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرمی از برگزاری همایش «مقاومت، ایثار و پایداری» همزمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر خبر داد و گفت: این مراسم با حضور پرشکوه آحاد مردم، رزمندگان، مسئولان و بسیجیان در مسجد جامع گرمی برگزار می شود.

 

وی در ادامه از برگزاری صبگاه مشترک نیروهای مسلح و همچنین رژه توسط این نیروها به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان خبرداد و بیان کرد: هدف از برگزاری این رژه زنده نگه داشتن یادبود سالروز آزادسازی خرمشهر است.

 

وی افزود: با توجه به تقارن رحلت حضرت امام (ره) با ایام مبارک رمضان ،براساس تصمیم گیری و برنامه ریزی سراسری بجز استانهای نزدیک تهران ،طبق رسوم همه ساله زائرین به‌ منظور زیارت مرقد مطهر امام خمینی(ره) به شهرری اعزام نمی‌شوند.

 

معاون فرماندارگرمی  هم در این جلسه با بیان اینکه باید همه مسئولان در زنده نگه داشتن حوادث مهم انقلاب تلاش کنند، افزود: دستگاه ها باید در برنامه های سوم خرداد ماه حضور داشته و در اجرای ان ها نیز همکاری کنند.

 

کامل کریمی با بیان اینکه خرداد ماه اهمیت ویژه ای در تاریخ و تقویم انقلاب دارد، اظهار کرد: در سوم خرداد ماه، فتح تمام ارزش های اسلامی رخ داد.

 

وی افزود: امید است برنامه های سوم خرداد ماه، قیام ۱۵ خرداد و یادبود حضرت امام خمینی (ره) بیش از گذشته باشکوه برگزار شود.

 

کریمی گفت: باید مجاهدت های رزمندگان  در هشت سال دفاع مقدس و نقش آن ها در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی حفظ و پاسداری شود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد