سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67260
|
23:23 - 1396/03/01
نسخه چاپی

جلسه ستاد احیای زکات در اصلاندوز برگزار شد

 جلسه ستاد احیای زکات در اصلاندوز برگزار شد
با حضور امام جمعه اصلاندوز،رییس کمیته امداد امام(ره)،روحانیون و جمعی از ریش سفیدان روستاها جلسه زکات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" امروز دوشنبه در جلسه ستاد احیای زکات اصلاندوز گفت:زکات یک وظیفه الهی است که برای رفع نابرابری های اجتماعی و محرومیت زدایی تاکید فراوانی شده است و برای تحقق آن باید از ظرفیت های موجود در جامعه بهره گرفت.

وی بااشاره به آیات و روایات متعدد در مورد زکات افزود:رسانه ها،مسئولان و روحانیون در این امر هم باید در جهت افزایش آگاهی و تشویق و ترغیب مردم در خصوص پرداخت زکات و آثار آن وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

امام جمعه اصلاندوز گفت: پرداخت زکات برای رفع مشکلات محرومان بسیار مهم است و رفع مشکلات محرومین ازطریق احیای این فریضه الهی در دستور کار قراردارد و امیدواریم بتوانیم از هم افزایی زکات قدم های مهمی در رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی برداریم.

در ابتدای این جلسه وطنخواه رییس کمیته امداد امام (ره) اصلاندوز ضمن خیرمقدم گویی به مدعوین جلسه گزارشی از اقدامات کمیته امداد در بحث زکات در بخش ارائه داد.

وی در خصوص راههای مصرف زکات جمع آوری شده گفت:تمام مبلغ زکات جمع آوری شده در همان منطقه و در جهت رفع محرومیت در حوزه های درمان،تحصیل و ازدواج هزینه می شود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد