سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67262
|
02:40 - 1396/03/02
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه کوثر:

تمسک دینی و اعتقاد قلبی رزمندگان، خرمشهر را پیروز کرد

تمسک دینی و اعتقاد قلبی رزمندگان، خرمشهر را پیروز کرد
فرمانده سپاه کوثر گفت: اگر به ارزش هایمان پایبند بوده و درون شناس باشیم و از سوم خردادها درس خودشناسی و مبارزه با نفس را بیاموزیم، بی شک در جهاد کبیر نیز همچون گذشته موفق و پیروز خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،به نقل ازکوثرخبرسرهنگ 2 پاسدار بیژن راعی با تبریک فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان اظهار کرد: سوم خرداد 1361، پس از 24 روز رزم بی امان، خرمشهر به طور کامل از اشغال نظامیان عراق آزاد شد و عملیات پیروزمند بیت المقدس که از دهم اردیبهشت این سال آغاز شده بود، با این آزادسازی به پایان رسید.

وی با بیان اینکه تمسک دینی و اعتقاد قلبی رزمندگان خرمشهر را پیروز کرد، گفت: رزمندگان اسلام و قرآن با تمسک دینی و اعتقاد قلبی خود پس از 578 روز (19 ماه) روز خرمشهر قهرمان را باز پس گرفتند و پرچم مقدس اسران اسلامی را با افتخار بر فراز مسجد نیمه جامع آن شهر به اهتزار درآوردند.

فرمانده سپاه کوثر با اشاره به اینکه پیروزی های مکرر رزمندگان اسلام تن همپیمانان صدام را به لرزه انداخت، اضافه کرد: از این مقطع به بعد، جنگ در جبهه ایران از حالت دفاعی خارج شد و به صورت تهاجمی درآمد و آغاز پیروزی های پیاپی بعدی گردید؛ به همین دلیل، از فردای آزادسازی خرمشهر، تلاش هیئت های صلح بین المللی و صدور قطعنامه های سازمان ملل برای متوقف کردن جنگ آغاز شد.

سرهنگ راعی افزود: آزادسازی خرمشهر با تکیه بر علم و ایمان نیروهای داخلی محقق شد و از نقاط عطف تاریخ معاصر ایران به شمار می رود؛ امام خمینی(ره) در این باره با صراحت فرمود: «خرمشهر را خدا آزاد کرد.» می دانیم که افتخار این روز، آسان به دست نیامده است.

فرمانده سپاه کوثر با بیان اینکه سوم خردار یک روز ملی و یوم الله است گفت: حال که جنگ های نظامی را با پیروزی پشت سر گذاشته و به همه دشمنان اسلام و انقلاب، سیلی «تعرض ممنوع» زده ایم، باید مراقب جنگ های نرم غیرنظامی در حوزه های نفوذ جریانی و مقوله جهاد کبیر نیز باشیم.

وی افزود: پلیدطینتان و شیطان صفتان و دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن که ابلیس دوران هستند در صدد نفوذ بر فرهنگ و ارزش های انقلابی ایران هستند، تصمیم گیران کشوری و تصمیم سازان داخلی بطور یقین در تیررس استکبار قرار گرفته اند که با پیش کشیدن مسائل متعدد سیاسی و اجتماعی زمینه نفوذ را فراهم کنند.

سرهنگ راعی افزود: ما نیز خوب می دانیم که آغاز همه فریب خوردن ها از نَفْس خودمان است؛ نفْس انسان ها با هوس ها آشناست و تنها راه ورود شیطان، همین غرایز و هوس  است که ما را در معرض امتحان قرار می دهد؛ اگر درون شناس گردیم و از سوم خردادها درس خودشناسی و مبارزه با نفس را بیاموزیم، بی شک در همه عرصه ها موفق و پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد