سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 67267
|
08:30 - 1396/03/02
نسخه چاپی

دبیر جشنواره "در راه تربیت" خبر داد؛

برگزاری سومین جشنواره "در راه تربیت" در اردبیل

برگزاری سومین جشنواره "در راه تربیت" در اردبیل
دبیر جشنواره در راه تربیت گفت: سومین جشنواره در راه تربیت، پنج شنبه 4 خرداد 1396 از ساعت 16 الی 19 در سالن آمفی تئاتر ولایت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، حجت الاسلام علی زمزم در باره جشنواره در راه تربیت گفت: تربیت انسان منتظر، متخصص، متعهد و کارآمد با رویکرد تعمیق معنویت، بسط بصیرت و عقلانیت، تقویت روحیه مجاهدت، تکلیف مداری، ولایت پذیری، عدالت خواهی و عمل به اصول و مبانی دستورات و احکام دین رسالت اصلی یک مجموعه فرهنگی و تربیتی است.

وی گفت: کانون فرهنگی هنری فجر دارالارشاد بر این اساس اقدام به تدوین طرح تربیتی نجم (نسل جوان مهدوی) کرده است.

او یاداور شد: این طرح با یاری کارگروه اندیشه ورزی مجموعه و با الگوگیری از طرح نامه های مجموعه های موفق تربیتی کشور، پس از بومی سازی تهیه و تدوین شده است.

زمزم افزود: در راستای معرفی این طرح تربیتی و ترویج گفتمان تربیت اسلامی، اقدام به برگزاری جشنواره در راه تربیت شده است. این جشنواره برای اولین بار در سال 1394 برگزار شد و امسال سومین جشنواره برگزار می شود.

وی گفت: سومین جشنواره در راه تربیت، پنج شنبه 4 خرداد 1396 از ساعت 16 الی 19 در سالن آمفی تئاتر ولایت خواهد شد.

دبیر جشنواره ادامه داد: سخنران این جشنواره، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، حضرت آیت الله عاملی خواهند بود و در سخنرانی خود به آسیب شناسی وضعیت تربیتی در نظام تعلیم و تربیت خواهد پرداخت.

وی در باره مخاطبین این جشنواره نیز گفت: مخاطبین و مدعوین اصلی این جشنواره، اولیای دانش آموزان ممتاز و نخبه علمی و اخلاقی مدارس اردبیل هستند که پس از طی فرآیند شناسایی و تحقیقات میدانی در سطح مدارس، انتخاب و دعوت شده اند.

" این جشنواره با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار خواهد شد".

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد